نگاهی به نیسان آرمادا 2017

خودروآفرود

- 97/08/12
نگاهی به نیسان آرمادا 2017مدل ۲۰۱۷ از نیسان آرمادا را باید نسل دوم این خودرو دانست.خودرویی در سبک SUV و یکی از خودرو های برتر از نظر عملکرد، پالایش، تکنولوژی پیشرفته بودن و حتی سابقه خود است
نگاهی به نیسان آرمادا 2017
ظاهر بیرونی جدید نیسان آرمادا بسیار قدرتمند و خشن شده است. بدنه دوباره طراحی و ویژگی های تهاجمی با جلو پنجره مشبک جسورانه V شکل جدید به همراه چراغهای جلو و چراغ مه شکن موجود در سپر با نور هالوژن و LED های دی لایت دارای فیس اسپرت تر شده است.و از نسل قبلی با طراحی قدیمی اش فاصله گرفت.در عقب نیز ترکیب جسورانه چراغ های ال ای دی مثل جلوی خودرو خشونت را نشان می دهند.

گلگیرهای جلو شامل دریچه های ورودی هوا عملکردی هستند . آینه دید عقب از ویژگی یک سیستم روشنایی برای ورود سرنشین به عنوان مهمان نوازی یا خوش آمد گویی هستند.،آینه های الکترکرومیک ضد انعکاس کرومی با حافظه،درب صندوق عقب خودکار برقی،ضربه گیر جلو ، ضربه گیر عقب، جلو پنجره کرومی ، دستگیره درب کروم، ریل های ، و سنسورهای پارک عقب، برف پاک کن شیشه جلو و برف پاک عقب مجهز به حسگر باران از دیگر امکانات نیسان آرمادا جدید هستند.

تاکید نیسان آرمادا در داخل کابین بر ویژگی های آرامش و سرمایش و گرمایش سریع است.پیکربندی صندلی ها شامل صندلی های ۴ جهته برقی قابل تنظیم جلو با کنسول وسط بزرگ و در ردیف ۲ با قابلیت تاشوندگی ۶۰/۴۰ و ردیف ۳ ۶۰/۴۰ هستند که در صورت خواباندن همه این ها فضای حمل بار گسترده به اندازه یک تخت خواب دونفره ایجاد می شود.صندلی ها از دو جنس پارچه و چرم بسته به نیاز مشتری و دارای تهویه جداگانه برای هر سرنشین است.هوای ورودی به این خودرو دارای میکروفیلتر است.

تفاوت های کلیدی بین نیسان آرمادا ۲۰۱۷ و نسل قبلی شامل طراحی بیرونی تازه، افزایش کارایی موتور به ۳۹۰ اسب بخار در موتور ۵٫۶ لیتری V8 و یک گیربکس جدید اتوماتیک ۷ سرعته، کابین کاملا پر شده از ویژگی های راحت و منحصر به فرد همچون امکانات ایمنی مختلف نظیر پیش بینی اخطار برخورد به جلو، تشخیص نقطه کور، سیستم پارک در عقب و مانیتور ۳۶۰ درجه با تشخیص جسم در حال حرکت در این خودرو بکار رفته است .سیستم جدید گاز تزریق مستقیم یکی دیگر از سیستم هیا روز دنیاست.این خودرو با این موتور توان بکسل ۸۵۰۰ پوند وزن را دارد.این خودرو خاص دارای امکانات دیفرانسیل عالی با قابلیت انتخاب حالت های ۲WD / 4H / 4LO است که بسته به نیاز شما می توانید تک محور یا چهار چرخ محرک را انتخاب کنید.
حقیقتی که دربارهٔ آرمادای جدید وجود دارد این است که شما با خرید آن، خودرویی در سطح اینفینیتی را با قیمت یک نیسان به دست می‌آورید و این عالی چراکه آرمادا در اصل یک پاترول است و اگر علاقه به خودروهای بزرگ دارید، نیسان آرمادای فول سایز می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.
advertising