رونمایی از وانت پیکاپ شورولت سیلورادو HD 2020

خودروآفرود

- 97/09/14
رونمایی از وانت پیکاپ شورولت سیلورادو HD 2020شورولت نخستین تصاویر رسمی از وانت سیلورادو HD 2020 را منتشر کردالبته این در اصل پیش‌نمایشی از سیلورادو HD جدید است و معرفی رسمی و کامل آن در فوریهٔ سال آینده صورت خواهد گرفت شورلت این خودرو را پیشرفته‌ترین سیلورادو HD تاریخ دانسته است. این پیکاپ غول‌پیکر که سومین نسخهٔ کاملاً جدید سیلورادو طی 18 ماه گذشته محسوب می‌شود، در کارخانهٔ جنرال موتورز در میشیگان به تولید خواهد رسید.
رونمایی از وانت پیکاپ شورولت سیلورادو HD 2020
شورولت سیلورادو HD ظاهری چشم‌گیر و حتی متقارن دارد. گفته می‌شود که سقف آن با اغماض از وانت شورولت سیلورادو 1500قرض گرفته شده است. جلوپنجره مشبک بزرگ بر تمام بخش جلویی وانت تسلط دارد و حروف «Chevrolet» در میان سوراخ‌ها و نوار وسط به چشم می‌خورد. کاپوت با ظاهری دقیق و تریم کروم ساخته می‌شود، در حالی‌ که برای دسترسی آسان‌تر به کفی، روی سپر عقب رکاب کوچکی قرار می‌گیرد. در داخل اما HD جدید هم مثل سیلورادو 1500از 7.6 سانتیمتر فضای پای بیشتر و همین‌طور موقعیت بلندتر و راحت‌تر صندلی‌ها برخوردار شده است.

شورولت هنوز تصاویر رسمی از داخل کابین سیلورادو HD 2020 را منتشر نکرده اما تصاویر جاسوسی از کابین این خودرو به دست آمده است. در مرکز داشبورد یک نمایشگر قرار گرفته و ورودی‌های هوا در دو طرف آن دیده می‌شوند. گفته می‌شود که فضای داخلی، شرایط بهتری را برای سرنشینان ردیف دوم مهیا کرده و آنها احساس راحتی بیشتری خواهند داشت

جنرال موتورز برای نسل جدید سیلورادو HD دو پیشرانهٔ جدید را تدارک دیده است که شامل یک نمونهٔ بنزینی با سیستم تزریق مستقیم سوخت و یک واحد V8 توربودیزل دورامکس با گشتاور خارق‌العادهٔ 1233نیوتن متر می‌شود. انتقال موتور بنزینی توسط یک گیربکس شش سرعته صورت می‌گیرد درحالی‌که این کار در موتور دیزلی بر عهدهٔ گیربکس 10سرعتهٔ جدید آلیسون قرار دارد. دیگر ویژگی‌های نسل جدید این پیکاپ توانمند آمریکایی نیز شامل افزایش قابل‌توجه توانایی‌های حمل و کشش بار و طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌هایی که صرفاً برای خریداران پیکاپ‌های سنگین طراحی شده می‌شود. فروش شورلت سیلورادو HD از اواسط سال آینده با مدل 2020 آغاز می‌شود.
advertising