رونمایی از شورولت کوروت برقی در نمایشگاه لس آنجلس

خودرواسپرت

- 97/09/10
رونمایی از شورولت کوروت برقی در نمایشگاه لس آنجلسشرکت Genovation Cars ابرخودرو تمام الکتریکی شورولت کوروت GXE را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی کرد در فاصله حضور در لاس‌وگاس تاکنون، GXE توانسته رکورد گینس سریع‌ترین خودروی الکتریکی خیابانی را با ثبت سرعت 306.5کیلومتر برساعت به خود اختصاص دهد. GXE همچنین نخستین خودرو الکتریکی خیابانی است که حداکثر سرعتی برابر با 336کیلومتر برساعت دارد، هرچند شرکت سازنده آن ادعا می‌کند این خودرو می‌تواند حداکثر سرعتش را تا 354کیلومتر برساعت هم افزایش بدهد.
رونمایی از شورولت کوروت برقی در نمایشگاه لس آنجلس
خودروی GXE درحقیقت براساس شورولت کوروت نسل آخر ساخته شده و در زیر کاپوت آن موتور شورولت با دو موتور برقی جایگزین شده که می‌توانند مجموعا 800اسب‌بخار قدرت و 949نیوتون‌متر گشتاور تولید و روانه‌ی چرخ‌های عقبی کنند.

شایان ذکر است نسبت تقسیم وزن جلو و عقب این خودرو پنجاه‌پنجاه است. سیستم تعلیق تنظیم‌شدنی، ترمزهای کربن سرامیکی برمبو، چرخ‌های فیبر کربنی، سیستم صوتی JBL با دَه بلندگو، نمایشگر لمسی 10.4 اینچی، به‌روزرسانی بی‌سیم، کابین سفارشی و قطعات آیرودینامیکی فعال، ازجمله امکانات این خودروی سوپراسپرت است.

خریداران این خودرو می توانند GXE را با گیربکس7 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک همراه با شیفتر روی فرمان سفارش دهند. همچنین GXE با یک بار شارژ 281کیلومتر مسیر را طی کند. سازنده این خودرو صفر تا صد آن را زیر 3 ثانیه اعلام کرده است.
advertising