تورو روسو خودرو جدید فورمول یک 2019 معرفی شد

خودرواسپرت

- 97/11/24
تورو روسو خودرو جدید فورمول یک 2019 معرفی شداسکودریا تورو روسو به دومین تیم فرمول 1 تبدیل شده که پس از هاس اقدام به معرفی خودروی جدید خود با نام STR14 برای فصل جدید این مسابقات کرده است. این خودرو برای اولین بار در هفته‌ی آینده تست‌های زمستانی خود در پیست بارسلونا را انجام خواهد داد.تورو روسو (Toro Rosso) دومین تیمی است که جزئیاتی از خودروی جدید فصل 2019با بال جلوی ساده به نمایش می‌گذارد.
تورو روسو خودرو جدید فورمول یک 2019 معرفی شد
دیروز تیم فرمول 1 اسکودریا تورو روسو، خودروی STR14 مجهز به پیشرانه ساخت هوندا را رونمایی کرد و نشان داد که با توجه به محدودیت‌های آیرودینامیکی بیشتر در سال جاری، تغییرات قابل توجهی در چینش قطعات مربوطه صورت می‌گیرد. طرح رنگ آبی، نقره‌ای و قرمز رنگ تیم تورو روسو روی این خودرو که برای اولین‌بار در سال 2017 معرفی شد، همچنان باقی می‌ماند. تورو روسو در فصل گذشته به رده نهم تیمی رسید و در فصل جدید روابط نزدیکی با ردبول خواهد داشت؛ زیرا قطعات مربوط‌به شاسی خود را از خودروی فصل 2018این تیم دریافت می‌کند.

آقای فرانز توست مدیر این تیم میگوید:
ما حداقل برای الآن نمی‌خواهیم هدف ویژه‌ای را در نظر بگیریم. همه‌ی موارد در نظر گرفته شده و کیفیت همکاری ما با ردبول تکنولوژی در سطح بالایی قرار دارد. با وجود دانش فنی بالا و پیشرانه‌ی هوندا و البته چندین راننده‌ی جوان ما حس اعتمادبه‌نفس بالایی داریم
منظور توست از رانندگان جوان دنی کوویات 24 ساله‌ی اهل روسیه و الکساندر آلبون 22 ساله اهل بریتانیا هستند. آلبون برای اولین بار است که در مسابقات فرمول 1 حضور پیدا می‌کند درحالی‌که کوویات دومین تجربه‌ی حضور خود در این تیم را جشن خواهد گرفت.
advertising