ام جی از شاسی بلند تمام الکتریکی eZS رونمایی کرد

خودرواخبار

- 97/08/26
ام جی از شاسی بلند تمام الکتریکی eZS رونمایی کردشرکت خودروسازی MG به عنوان یک خودروساز دورگه در کشور چین که حالا تحت رهبری سایک موتور فعالیت می کند از نسخه تمام الکتریکی MG ZS تحت عنوان eZS رونمایی کرده است
با توجه به اینکه مشخصات واطلاعات کاملی از این خودرو الکتریکی منتشر نشده اما پیشرانه این خودرو یک موتور الکتریکی 148 اسب بخاری‌ای خواهد بود که در جلو نصب شده است. همچنین ظرفیت باتری خودرو فعلاً به‌صورت سری باقی مانده است. خودروسازی MG ادعا می کند که خودروی کراس اوور eZS با شارژ کامل باتری های خود می توانند با روش اندازه‌گیری NEDC قبلی محدوده حرکتی 431 کیلومتری داشته باشد.
ام جی از شاسی بلند تمام الکتریکی eZS رونمایی کرد
این خودرو احتمالاً از سال آینده وارد بازار چین خواهد شد هرچند احتمال عرضه‌ی آن در بازار اروپا نیز وجود دارد چراکه مالک ام جی یعنی سایک موتورز اهداف جاه‌طلبانه‌ای را به منظور گسترش حضور خود در سراسر نقاط دنیا اعلام کرده است.

ام جی ZS در بریتانیا با سه نسخه متفاوت در دسترس است که شامل Explore، Excite و Exclusive می‌باشند. نیروبخش این خودروها پیشرانه‌ی 1.5 لیتری بنزینی یا 1 لیتری توربوی GDI می‌باشد. پیشرانه‌ی پرحجم‌تر قدرت 106 اسبی داشته و با گیربکس 5 سرعته دستی جفت می‌شود درحالی‌که پیشرانه 1 لیتری قدرت 111 اسبی دارد و با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

قیمت این خودرو در بریتانیا از 12495 پوند آغاز شده و به 15795 پوند می‌رسد؛ بنابراین اگر نسخه الکتریکی eZS در بریتانیا عرضه شود احتمالاً بهایی فراتر از 20 هزار پوند خواهد داشت.

advertising