معرفی سدان لوکس فورد فیوژن 2019

خودرولوکس

- 97/08/26
معرفی سدان لوکس فورد فیوژن 2019فورد فیوژن با ظاهری آراسته و زیبا و بعنوان یک ماشین اسپرت با قدرت بالا و مصرف سوخت پایین طراحی شده است. این خودرو از اندک سدان هایی است که سیستم چهار چرخ محرک دارد که با امکانات پیشرفته و رفاهی عالی خود توجه خانواده ها را به خود برای خرید جلب کرده است و بعنوان یکی از برترین سدان های خانوادگی شناخته شده است.
معرفی سدان لوکس فورد فیوژن 2019
فیوژن 2019 که از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد دارای طراحی بدنه به‌روزتر شامل جلوپنجره و صندوق‌عقب جدید می‌باشد. این خودرو همچنین دارای مه شکن‌های به‌روز و چراغ‌های عقب LED جدید است.تغییرات صورت گرفته در کابین نیز محدود هستند اما فورد تعداد مدل‌های فیوژن را ساده‌تر کرده و تجهیزات بیشتر را نصب کرده است. مدل پایه فیوژن S هم‌اکنون به‌صورت استاندارد دارای بسته محافظتی Co-Pilot360 است. تجهیزات استاندارد این بسته عبارت‌اند از ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دوربین دید عقب و نوربالای خودکار.

پیشرانه 1.5 لیتری اکوبوست و سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای می‌باشد. این خودرو همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 3 با صفحه‌نمایش 8 اینچی، وای فای هات اسپات و… بهره می‌برد. خریداران همچنین می‌توانند فیوژن هیبرید SE را بخرند که دارای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با چرخه آتکینسون و یک گیربکس CVT است.
نسخه جدید فیوژن SEL و فیوژن هیبرید SEL جای فیوژن SE را گرفته اند هر دو خودرو دارای صندلی برقی راننده با تنظیم در 10 جهت، صندلی‌های جلوی گرم شونده و پوشش اکتیو X هستند. از دیگر تجهیزات برجسته این نسخه‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، غربیلک فرمان پوشیده از چرم، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و عناصر کابین گرم اشاره کرد.

فورد فیوژن پلاگین هیبرید انرژی نیز منحصراً با تریم تیتانیوم در دسترس بوده و از باتری جدید لیتیوم-یون 9 کیلووات ساعتی بهره می‌برد که در حالت الکتریکی به ایجاد محدوده حرکتی 40.2 کیلومتری کمک می‌کند. محدوده حرکتی این نسخه نسبت به قبل حدود 20 درصد بهبود یافته استنهایتاً شاهد بازگشت فیوژن V6 اسپورت به طیف مدل‌ها هستیم. این خودرو دارای پیشرانه 6 سیلندر اکوبوست با قدرت 325 اسب بخار و گشتاور 514 نیوتون متر است که در کلاس خود بیشترین قدرت پیشرانه است. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل است.
advertising