نگاهی به تغییرات اساسی بیوک انویژن 2019

خودرواخبار

- 97/08/25
نگاهی به تغییرات اساسی بیوک انویژن 2019پس از انتشار تصاویر غیررسمی، نهایتاً همان گونه که انتظار داشتیم، بیوک انویژن مدل 2019 با به روزرسانی‌های زیادی در طراحی بیرونی، داخلی و مشخصات فنی، به بازار عرضه می‌شود که به تازگی این خودروساز آمریکایی، آن را رونمایی کرده استدر ظاهر ، نمای جلویی انویژن 2019 با چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جدید نسبت به قبل تغییر کرده و شکل آن‌را به دیگر محصولات جدید بیوک نزدیک‌تر کرده است. همچنین چراغ‌های جلو نیز به‌صورت استاندارد از نوع HID هستند درحالی‌که در دو تیپ بالایی امکان سفارش چراغ‌های LED هم وجود دارد. از دیگر تغییرات ظاهری انویژن فیس‌لیفت نیز می‌توان به چراغ‌های عقب متفاوت و رینگ‌های 19 اینچی جدید اشاره کرد.
نگاهی به تغییرات اساسی بیوک انویژن 2019
بیشینه قدرت پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر این خودرو، همان 252 اسب‌بخار باقی مانده است، اما بیشینه گشتاور این خودرو از عدد 352 نیوتن‌متر به 400 نیوتن‌متر ارتقا پیدا کرده است. همچنین یک جعبه دنده خودکار 9 سرعته، وظیفه انتقال این قدرت را به جای جعبه دنده شش سرعته سابق این خودرو بر عهده دارد. به گفته بیوک، این تغییرات باعث شده تا شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت این خودرو، 0.5 ثانیه بهبود داشته باشد. اما پیشرانه مدل پایه این خودرو، همان پیشرانه 2.5 لیتری سابق است که با جعبه دنده شش سرعته مدل قبلی، عرضه می‌شود.

اما دیگر تغییرات فنی انویژن 2019 شامل طراحی دوبارهٔ بوستر ترمز، دوربین دید عقب با وضوح بیشتر، میکروفن جدید برای تماس بلوتوثی بهتر، گرم‌کن سریع‌تر صندلی‌ها و ارائهٔ شارژر بی‌سیم می‌شود. بعلاوه، در انویژن جدید دکمه‌ای برای غیرفعال کردن سیستم توقف/حرکت نیز تعبیه شده است. این در حالی است که در خودروهای جنرال موتورز امکان غیرفعال کردن این سیستم توسط راننده وجود نداشت. علاوه بر این، بیوک می‌گوید فرایند توقف و حرکت خودرو نیز نرم‌تر و روان‌تر صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، برای انویژن فیس‌لیفت تجهیزات جدیدی هم ارائه شده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به یونیزر هوای کابین، آپشن تغییر کروز کنترل تطبیقی به کروز کنترل معمولی و سیستم هشدار تایر اشاره کرد که راننده را از پُر بودن باد لاستیک‌ها آگاه می‌کند.بیوک فروش این خودرو را در بهار سال 2018، آغاز می‌کند که مدل پایه این خودرو، برچسب قیمت 32 هزار و 990 دلاری دارد و این برچسب قیمت در مدل فول، به 44 هزار و 595 دلار می‌رسد

advertising