رونمایی از لینکلن آویاتور 2020

خودرواخبار

- 97/08/22
رونمایی از لینکلن آویاتور 2020کمپانی لینکلن بیش از تمرکز بر ارائه هر چیز جدیدی، بیشتر بر روی تولید SUV خود متمرکز شده است. انتظار میرود که آویاتور در سال 2019 به عنوان یک مدل 2020 به بازار عرضه شود این شرکت به غیر از عرضه تریم‌های جدید انواع مختلف اس‌یووی‌های خود اعم از ناتلیوس و ناویگیتور از شاسی‌بلند بزرگ و مجلل خود یعنی آویاتور هم به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.
آویاتور که به معنی هوانورد است، از جمله اتومبیل‌های محبوب و تاریخ ساز لینکلن در دهه‌های قبل بوده و بازگشتش به خط تولید شرکت یک نشانه خوب برای تقویت فروش زیربرند لوکس شرکت خودروسازی فورد است
رونمایی از لینکلن آویاتور 2020
آویاتور سوار بر پلت فرم کاملا جدید D6 سازنده خود خواهد بود که در آینده در خودروهای فورد مانند اکسپلورر نیز به کار گرفته خواهد شد..این پلت فرم اجازه می دهد تا چندین سیستم مانند سیستم تمام چرخ متحرک، چرخ جلو متحرک و چرخ عقب متحرک ارائه گردد. بنابراین، آویاتور با هر دو سیستم تمام چرخ و چرخ عقب متحرک ارائه خواهد شد.

استفاده از صندلی‌های بزرگ و چرمی برقی با ۳۰نوع تنظیم، صفحه نمایش ۱۲ اینچی لمسی در داشبورد، سیستم Wi-Fi و چند پورت شارژ در کنار سیستم دستیار راننده به نام پیلوت۳۶۰ به آویاتور کمک خواهد کرد تا در مقابله با اس‌یووی‌های لوکس و بزرگ بازار با قدرت ظاهر شود

هنگامی که لینکلن در نهایت نسخه تولیدی آویاتور را به نمایش بگذارد، مطمئنا تعداد کمی از مردم با دیدن طراحی نهایی بخش داخلی یا خارجی آن شگفت زده خواهند شد. اما احتمالا پیشرانه این خودرو حضار را شگفت زده خواهد کرد چرا که علاوه بر موتور قبلی، یک موتور. 3.0 لیتری بی توربو 6 سیلندر با توان 400 اسب بخار نیز به عنوان یک گزینه برای این خودرو وجود دارد .
لینکلن در تلاش است تا با عرضه نسل جدید از شاسی‌بلندهای بزرگ و کوچک بتواند فروش جهانی خود را تا سال ۲۰۲۰ به حدد ۳۰۰ هزار دستگاه در سال برساند، ماجراجویی جدیدی که با هوانورد تازه شرکت احتمال موفقیت آن بالا است!
advertising