معایب و دلایل نخریدن نیسان پیکاپ

خودرواخبار

- 97/09/01
معایب و دلایل نخریدن نیسان پیکاپافرادی که تجربه تلخ سوارشدن بر وانت‌های داخلی را دارند اکثرا با این امر موافقند که به دلیل طراحی بسیار محدود فضای کابین، سوارشدن طولانی مدت بر این خودرو ها چقدر دشوار است. با وصف اینکه نیسان پیکاپ نبست به بقیه کمی جادار تر است ولی در ردیف صندلی پشت واقعا نشستن برای سرنشینان در مسافت طولانی عذاب آور و خسته کننده است
نیسان پیکاپ‌های که در کشور تولید می‌شوند مربوط به نسل اولیه این خودروست. بر روی پیکاپ موتوری 2/4لیتری با قدرت 150اسب‌بخار در دور 5600 و گشتاور 208نیوتن‌متر در دور 3600قرار گرفته است ورود صدای موتور به داخل کابین بسیار رنج آور است همچنین دنده سفت آین وانت بسیار خسته کننده برای راننده می باشد
معایب و دلایل نخریدن نیسان پیکاپ
در بخشی از بررسی ایمنی خودرو ها در جامعه اتومبیل آفریقا با همکاری موسسه Global NCAP پیکاپ نیسان را که در آنجا با نام نیسان ناوارو معرف است مورد بررسی وتست ایمنی قرار گرفت که این خودرو نتوانست هیچ ستاره ایمنی را دریافت کند و سرنشینان بزرگسال در این خودرو به طور جدی با خطر مرگ و آسیب‌های جبران ناپذیر در تصادفات مواجه هستند.

البته این آزمایش وتست جای تعجب ندارد چون این خودرو در زیر پوسته و از نظر فنی کاملا قدیمی و از رده خارج محسوب می‌شود.گلوبال NCAP در تست تصادف انجام شده، خودرو را با سرعت 64 کیلومتر بر ساعت به مانع کوبید و در نتیجه سازه‌ی اصلی خودرو در این تصادف به‌طور کامل از هم پاشید و سینه‌ی راننده نیز با شدت به ستون فرمان برخورد کرد. این موسسه‌ی تست ایمنی همچنین نمره‌ای بسیار ضعیف را در بخش‌های حفاظت از سر، سینه و پاها به نیسان NP300 اختصاص داد. نیسان NP300 حتی نتوانسته نمره‌ی خوبی را برای حفاظت از پاها و سینه‌ی سرنشین جلو دریافت کند.

دبیر موسسه گلوبال می گوید: تست‌های ما نشان داد که بدنه‌ی نیسان NP300 Hardbody در زمینه‌ی جذب ضربه‌ی برخورد کاملا ناموفق است و ضربه‌ی ناشی از برخورد می‌تواند برای سرنشینان این خودرو کاملا خطرناک و مرگ آور باشد.
advertising