نسل چهارم نیسان پتفایندر مدل 2017

خودروآفرود

- 97/08/25
نسل چهارم نیسان پتفایندر مدل 2017نیسان پتفایندر یکی از بهترین و شناخته شده ترین و محبوب ترین های شرکت نیسان در حدود تاریخ ۶۰ ساله خود در ایالات متحده است در یک نگاه کوتاه می توان گفت نسل جدید در اصل با افزایش ویژگی های ایمنی و فن آوری است.خودرویی ۷ سرنشینه و SUV که به عنوان نسل چهارم وارد بازار شده است درحالی‌که بازطراحی کاملی رخ نداده اما این خودرو کارایی بیشتر و تکنولوژی بالاتر را برای رقابتی بودن در برابر رقبای کلیدی‌ای چون هوندا پایلوت، تویوتا هایلندر و فورد اکسپلورر دریافت کرده است.
نسل چهارم نیسان پتفایندر مدل 2017
پت‌فایندر 2017 واقعا به ما یک حس قوی تر از یک خودروی سواری می دهد این خودرو نمای جلوی جدیدی دارد. چراغ‌های جلوی خودرو تغییر شکل یافته است. این ماشین همچنین دربردارنده‌ی جلوپنجره‌ی V شکل نیسان بوده که بیشتر روی عریض‌تر بودن خودرو تأکید دارد.دیگر پیشرفت های خارجی در نیسان پتفایندر ۲۰۱۷ عبارتند از سپر جلوی جدید، چراغ مه شکن ، آینه های کناری با قابلیت ایجاد سیگنال و طرح های جدید رینگ ۱۸ اینچی و ۲۰ اینچی آلیاژ ی آلومینیوم به همراه طراحی قسمت عقبی چراغ های عقب و سپر جدید عقب است

موتور جدید نیسان پتفایندر از نوع ۳٫۵ لیتری V6 تنفس طبیعی و تزریق مستقیم است که با بهره گیری از ۵۶ درصد قطعات و لوازمات جانبی جدید از جمله طراحی محفظه احتراق، پیستون، منیفولد ورودی، E-VTC و جدید ،تزریق مستقیم بنزین ، سیستم (DIG) سبب افزایش قدرت این موتور و خودرو به ۲۸۴ اسب بخار ( قبلی ۲۶۰ اسب بخار) و گشتاور ۲۵۹ پوند فوت ( قبلی ۲۴۰ پوند فوت) شده است.حداکثر ظرفیت بکسل توسط نیسان پتفایندر ۱۰۰۰ پوند بوده است که اکنون به ۶۰۰۰ پوند افزایش یافته است که بهترین در کلاس خود است.خودرو از نوع چهار چرخ محرک و سیستم انتقال Xtronic است.

سومین نسل گیربکس CVT نیسان که اولین بار در ماکسیما 2016 دیده شد در این خودرو بکار رفته است. همانند ماکسیما، این گیربکس دارای کنترل D-Step نیسان است که احساسی شبیه به گیربکس‌های مرسوم را ایجاد می‌کند.به منظور تلاش برای بهبود هندلینگ پت‌فایندر، نیسان همچنین سیستم تعلیق خودرو را مورد بازنگری قرار داده است. جذب کننده‌های شوک جلو و عقب هم‌اکنون سفت‌تر هستند. فنرهای ارتجاعی در جلو نیز مورد استفاده قرار گرفته و برای پاسخگوتر شدن فرمان، نسبت آن 11 درصد افزایش یافته است.

علیرغم اینکه قدرت و گشتاور پیشرانه افزایش یافته اما انتظار نداریم که این خودرو پرمصرف‌تر باشد. در حقیقت نیسان می‌گوید که مصرف سوخت این مدل مشابه مدل قبلی با قدرت کمتر خواهد بود.تجهیزات ایمنی اضافه شده به این خودرو عبارت‌اند از ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و تشخیص اشیای محرک. این تجهیزات که زمانی در اینفینیتی QX60 هم به چشم می‌خوردند شما را افتادن در دردسر نجات می‌دهند.
advertising