نیسان از کانسپت جدید فرونتیر سنتینل رونمایی کرد

خودروآفرود

- 97/08/27
نیسان از کانسپت جدید فرونتیر سنتینل رونمایی کردشرکت نیسان موتورز در نمایشگاه سائوپائولوی برزیل 2018 از کانسپت جدید فرونتیر سنتینل رو نمایی کرد فرونتیر سنتینل که توسط تیم طراحی نیسان در برزیل طراحی شده است، یک پیکاپ تنومند مخصوص عملیات نجات است که برای استفاده در مناطق دوردست و خارج از شهر ساخته شده است.این خودرو که در کلاس بدنه پیک آب ها قرار می گیرد حالا با رنگ آبی خاص و چشمگیر آمده است تا با داشتن تجهیرات مختلف ایمنی و رفاهی مشتریان را به خود جذب کند.
نیسان از کانسپت جدید فرونتیر سنتینل رونمایی کرد
فیس جلوی خودرو کاملا جدید است و از رینگ و لاستیک‌های مخصوص به آفرود استفاده می کند. پروژکتور های بزرگ روی سقف خودرو قرار گرفته اند تا در بیابان های تاریک به کمک راننده بیایند.این خودرو البته دارای دو باتری بزرگ در عقب خود استفاده می کند که فقط وظیفه آن ها روشن کردن وسایل برقی در مکان هایی است که هیچگونه برقی در دسترس نیست.موتور استفاده شده در نیسان فرونتیر سنتینل از نوع 2300 سی سی با خروجی 188 اسب بخار است که نیروی تولید شده به واسطه گیربکس 7 دنده به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد.

خودروی مورد بحث از تجهیزات متمایزی همچون فلاپ جلو، وینچ و رینگ‌های منحصربه‌فرد و لاستیک‌های آفرود استفاده می‌کند. این پیکاپ ژاپنی همچنین دارای بچه گلگیرهای بسط یافته، اسنورکل و چراغ‌های اضطراری نصب شده بالای سقف است.

تغییرات صورت گرفته در کابین خیلی زیاد نیستند و فرونتیر سنتینل دارای صندلی‌های چرمی مشکی با دوخت‌های زرد متضاد می‌باشد. این طرح زردرنگ در دیگر بخش‌ها هم بکار رفته و تریم زرد الکتریک را می‌توان در روی داشبورد، کنسول مرکزی و… دید.
advertising