تبدیل سایز بندی پوشاک کشور های مختلف به یکدیگر

مد و زیباییسایر

- 97/09/01
تبدیل سایز بندی پوشاک کشور های مختلف به یکدیگر

روش تشخیص سایز از روی جدول سایز


جدول بندی‌های سایز استاندارد زنانه، مردانه و بچگانه معمولا بر اساس اندازه‌های دور سینه، دور کمر و دور باسن طراحی می‌شوند. به طور استاندارد برای تشخیص سایز بدن خود، باید ابعاد این سه نقطه بدن را اندازه بگیرید. برای اندازه‌گیری سایزهای بدن خود از متر منعطف خیاطی استفاده کنید. لباس های زیادی در سراسر جهان در بازار اینترنتی فروخته می شوند، این دستورالعمل شما را قادر می سازد که بتوانید سایزهای استاندارد جهانی و کشورهای مختلف را به هم تبدیل کنید.

تبدیل سایزبندی آمریکایی به سایز بندی اروپایی (ایرانی و فرانسوی)


سایزبندی لباس ها در ایران نیز طبق استاندارد اروپایی است. یعنی اگر شما سایز 42 هستید سایز شما در سیستم آمریکایی 12 است.هنگامی که قصد دارید سایز آمریکایی را به سایز فرانسوی تبدیل کنید باید عدد 30 را به سایز آمریکایی/کانادایی اضافه کنید بطوریکه سایز 2 آمریکایی با سایز 32 فرانسوی، 4 با 34 و 6 آمریکایی با 36 فرانسوی و… برابری دارد.

تبدیل سایز بندی آمریکایی به انگلیسی


اگر شما می خواهید سایز آمریکایی را به سایز انگلیسی تبدیل کنید باید عدد 2 را به سایز کانادایی یا آمریکایی اضافه کنید. در آمریکا و کانادا سایز 2 برابر سایز 4 انگلیس است، سایز 6 آمریکایی با 8 و سایز 8 با 10 انگلیسی و … برابر است.

تبدیل سایز آمریکایی به سایز آلمانی


برای تبدیل به سایز آلمانی باید عدد 28 را به سایز آمریکایی/کانادایی اضافه کنید. سایز 2 آمریکایی با سایز 30 آلمانی و یا سایز 14 با سایز 42 مساوی است.

تبدیل سایز آمریکایی به سایز بندی ایتالیایی


برای تعیین سایز ایتالیایی باید عدد 34 را به سایز کانادایی/آمریکایی اضافه کنید. سایز 2 آمریکایی مساوی36 و4 مساوی 38 ایتالیایی است.

تبدیل سایز آمریکایی به سایز بندی استرالیایی


سایز استرالیایی با اضافه کردن عدد 4 به سایز آمریکایی/کانادایی بدست می آید. سایز 2 با سایز 6 و سایز 10 با سایز 14 استرالیایی برابر است.

تبدیل سایز آمریکایی به سایز بندی ژاپنی


در بدست آوردن سایز ژاپنی باید سایز آمریکایی را با عدد فرد جمع کنیم، شما نیاز دارید عدد 3 را با سایز آمریکایی جمع کنید. در این صورت سایز 2 آمریکایی به 5 ژاپنی و4 به 7 ژاپنی تبدیل می شود.

روش تبدیل سایز های ایرانی به امریکایی، اروپایی و انگلیسی


گاهی سایزهای بدن ما کاملا استاندارد است و می‌توانیم به‌خوبی بدون اندازه‌گیری با استفاده از جداول سایز بین المللی لباس مناسب را برای خود انتخاب کنیم. اگر سایز رایج خود را در ایران می‌دانید، این جدول به شما در تبدیل سایزهای امریکایی، اروپایی (ایرانی)، انگلیسی و معادل‌سازی آنها کمک می‌کند. در ایران ما معمولا به سایزهای اروپایی عادت داریم، اما هنگام خرید از برندهای انگلیسی با امریکایی دچار مشکل می‌شویم. در این جدول می‌توانید سایز اروپایی (ایرانی) معمول پوشاک زنانه خود را به سایزهای امریکایی یا انگلیسی تبدیل کنید.
تبدیل سایز بندی پوشاک کشور های مختلف به یکدیگر
advertising