نمادهای مختلف تاتو یا خالکوبی به چه معنی هستند

مد و زیباییسایر

- 97/11/02
نمادهای مختلف تاتو یا خالکوبی به چه معنی هستندتاتو یک طراحی دائم بر روی پوست هست ،که شما به سختی میتوانید آنرا پاک کنید یا تغییر دهید ،از این رو بهتر است چه به عنوان تاتو آرتیست و چه به عنوان مشتری از معانی و مفهوم طرح های تاتو که مد نظر شماست آگاهی داشته باشید تا یک تاتوی خوب، ماندگار و با مفهوم بر بدن خود نقش بزنید.در ادامه به توضیح تعدادی از مفهوم طرح های تتو خواهیم پرداخت:
نمادهای مختلف تاتو یا خالکوبی به چه معنی هستند

یادگیری مفهوم طرح تاتو پروانه


تتوی پروانه به معنی تغییرات است ،این مفهوم از این واقعیت برگرفته شده که لارو یا کاتر پیلار از طریق دگرگون شدن به پروانه تبدیل میشود.با تتو کردن یک پروانه بر روی بدن خود واژه هایی چون تولد دوباره، تحول، عشق، عناصر طبیعی، فیض و معنویت را به همراه خواهید داشت.

یادگیری مفهوم طرح تاتو :نقطه ویرگول (semi-colons)


خالکوبی سمیکولن ممکن است کوچک باشد اما معنای چیزی است که بزرگ است. خال کوبی توجه زیادی را جلب می کند و از آن استفاده می شود که نشان دهنده اعتیاد، افسردگی، آسیب های خود، خودکشی و همچنین اراده برای حرکت با زندگی است. سمیکالن در مورد معنای زندگی صحبت می کند تا اطمینان حاصل شود که مردم به پایان نرسیده اند. امروزه سمیکالن به این نماد خال کوبی تبدیل شده است که کسانی که در تلاش برای استفاده از زندگی خود هستند، خود را به یاد داشته باشند که چیزی برای زندگی دارند. اندازه های مختلفی از این خال کوبی وجود دارد و شما تصمیم می گیرید که چگونه می خواهید مثلث خود را شبیه سازی کنید. در پایان روز، سمیکولون چیزی بزرگتر و معنی دار تر را نشان می دهد که می توانید از آن قدردانی کنید.
کسانی که انتخاب می شوند می توانند این خالکوبی را جوهر کنند تا به آنها بگویند که آنها چه هستند. خال کوبی کلاسیک است و تنها می تواند مردم را به دنبال روحیه خود برساند. شما واقعا می توانید الهام بخش هایی را که شما نیاز دارید هنگام جویدن این خالکوبی در بدن خود داشته باشید. در مورد حاکمیت فردی که آن را رنگ آمیزی می کند، درک می شود. در مورد کنترل خودم و همچنین در مورد باز بودن فردی که تاتو دارد، صحبت می کند.

یادگیری مفهوم طرح تاتو:اُهم


بیشتر اعتقاد بر این است که این طرح نمایانگر چهار حالت ذهنی: بیداری ،خواب ،رویا و توهم است.همچنین اعتقاد بر این است که وجود این تاتو روی بدن باعث ایجاد انرژی مثبت در انسان میشود.

یادگیری مفهوم طرح تاتو:لنگر


تاتوی لنگر سال هاست که محبوب شده و به معنی ثبات ، پایداری و قدرت در شرایط سخت میباشد ،همچنان که لنگر در طوفان های سهمگین از جا به جایی کشتی جلوگیری میکند.

یادگیری مفهوم طرح تاتو:سنجاقک


از آنجایی که پروانه دو زیست است و میتواند در خشکی و هم در آب زندگی کند ،همچنین قدرت پرواز کردن را دارد ،از این رو شخصی که سنجاقک را روی بدن خود تتو میکند به دنبال مفهوم تغییرات مثبت و آزادی میباشد.این نماد همچنین نماد شادی ،شجاعت و قدرت است.

یادگیری مفهوم طرح تاتو:شیر


تاتو شیر همیشه در ظاهر وحشتناک است و در مورد غرور، شجاعت، حق امتیاز و قدرت صحبت می کند. با توجه به فرهنگ، معانی مختلفی وجود دارد. شیر نیز می تواند خالص، قدرت، شجاعت، شجاعت، وفاداری، بی تفاوتی، حفاظت، صداقت، قدرت، صداقت و اقتدار باشد. معنای خالکوبی شیر بسیار مهم است، چرا که بسیاری از مردم همیشه می خواهند بدانند که چه چیزی رنگ آمیزی می کنند. هنر دوست داشتنی است و می تواند هر گونه هنر بدن حتی کوچکترین قسمت هایی مانند انگشتان را پوشش دهد.
چشم انداز در صحبت کردن در مورد شیرها این است که آنها را یکی از بهترین خالکوبی ها می باشد. دو شیر که به عقب نشان داده می شوند، ما راجع به طلوع خورشید و غروب آفتاب یا حتی شرق به غرب می گویند. شیر می تواند در مورد راهنمایی صحبت کند و می تواند در برخی از مکان های مقدس و احترام سراسر جهان دیده شود.
رنگ هایی که خال کوبی می آید نیز چیزهای زیادی را تعیین می کند. شما می توانید رنگ و شکل خال کوبی را انتخاب کنید. سفارشی سازی بسیار مهم است به همین دلیل ما شاهد شکل های مختلف شیر در قسمت های مختلف بدن هستیم. خلاقیت خالکوبی به سادگی شگفت انگیز است.

یادگیری مفهوم طرح تاتو: مرغ مگس خوار


این طرح مفهوم های زیادی دارد اما بیشتر نشان دهنده زندگی، عشق و آزادی است.

یادگیری مفهوم طرح تاتو: اینگاز (inguz)


برگرفته از یونانی ها و وایکینگ ها به معنی ادامه یادگیری و ترجمه ضرب المثل “خواستن توانستن است” میباشد.

یادگیری مفهوم طرح تاتو: قطب نما


قطب نما تاتویکی از دلایلی که مردم به تاتو می پیوندند این است که به چه چیزی نشان می دهد. تاتو قطب نما دارای معانی متفاوت است، اما به کسانی که در آب هستند، واقعا ارزشمند است. این به معنی نشانه ای از موفقیت، حمایت و پشتیبانی است. تاتو می آید در تنوع و سبک های مختلف. انواع این خالکوبی ها وجود دارد که توضیحات زیادی برای کاربر دارند. به دنبال یک رویا یکی از معانی تو خال کوبی است. شما مجبور نیستید دورتر حرکت کنید تا موضع شما در زندگی را به دیگران نشان دهد. با استفاده از این تاتو، برای شما ساده تر است که داستان خود را بدون ایجاد صدای جهان بگوید.

نقاشی در هر بخشی از بدن خالکوبی جسورانه به شما می گوید که چرا شما خال کوبی در اولین نمونه جواهرات. این برای راهنمایی و هدایت است، همچنین نشانه ای از موفقیت. این به همین دلیل است که بسیاری از تصاویر قطب نما را میتوان در نقاشی روی کشتی مشاهده کرد. محبوبیت خالکوبی چیزی است که شما از آن قدردانی می کنید که هر یک از آن را می بینید. این روزها، دیگر مردان نیستند که از آن استفاده می کنند، بلکه خانم هایی هستند که می خواهند مد روز را نگاه کنند.
advertising