روش های مختلف پاک کردن تاتو و سایه ابرو

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/10/11
روش های مختلف پاک کردن تاتو و سایه ابرو

آیا تاتو و سایه ابرو و هاشور ابرو پاک می شوند؟


سایه ابرو با استفاده از تزریق رنگ ها به پوست با دو روش ساده و شیدینگ مخملی انجام میشود, سایه ابرو به این صورت است که رنگ ها به طور یکدست در تمام ابرو پخش میشود و مانند هاشور دارای خطوط نیست.تاتو کردن ابرو خیلی وقت است بین خانم ها و آرایشگران رایج است و یه جورایی قدیمی شده است, روش های جدیدتری برای پرتر نشان دادن ابروها به تازگی مد شده به نام شیدینگ یا سایه ابرو.درست است که سایه ابرو باعث پر و خوش حالت شدن ابروها میشود اما اگر بعد از یک مدتی مانند روز اول برایتان جذاب نبود خواستید آن ها را پاک کنید میتوانید از روش ها زیر استفاده کنید.

لیزر برای پاک کردن تاتو و سایه ابرو


لیزر یکی از روش های پاک کردن تاتو و سایه ابرو است که نتیجه آن بستگی به رنگ جوهر استفاده شده در سایه ابرو دارد, جوهر های قدیمی کمی سخت تر پاک میشوند.

کرم پاک کننده سایه ابرو و تاتو ابرو


کرم های پاک کننده تاتو و سایه ابرو مدتی است وارد بازار شده اند و کار شما را راحت کرده اند. با استفاده از این کرم ها میتوانید تاتو ابروهایتان را پاک کنید.

گلایکولیک اسید برای پاک کردن سایه ابرو و هاشور ابرو


پاک کردن سایه ابرو با گلایکولیک اسید زمان بیشتری میخواهد زیرا این ماده باعث لایه برداری پوست میشود و به مرور زمان سلول های مرده پوست را حذف میکند, فقط قبل از استفاده از گلایکولیک اسید مطمئن شوید پوست تان به آن حساسیت ندارد.

آب نمک برای پاک کردن تاتو و سایه ابرو


مطمئن ترین روش برای پاک کردن سایه ابرو همین است زیرا درد کمتر و تاثیر بیشتری دارد, در این روش آب نمک یا سالین توسط تکنسین کار بلد به ابرو ها تزریق میشود.
advertising