پرحاشیه ترین بازیگران ایرانی چه کسانی هستند

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/29
پرحاشیه ترین بازیگران ایرانی چه کسانی هستنددر دنیای سلبریتی ها و ستاره های مشهور همیشه حواشی زیادی وجود دارد و همه بازیگران و سلبریتی ها کم و بیش با آن درگیر هستند. در این میان بازیگرا یرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. البته هنرپیشه ها تا جای ممکن سعی می کنند که از شایعات و حاشیه ها دوری کنند اما دنیای مجازی این موضوع را دشوار کرده است. در این مطلب به پرحاشیه ترین بازیگران ایرانی در مدت اخیر می پردازیم:
پرحاشیه ترین بازیگران ایرانی چه کسانی هستند

محسن افشانی


محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران پرحاشیه ترین بازیگر مرد در مدت اخیر شناخته شده است. او با ماجراهای عجیب و گوناگونی از قبیل استوری های جنجالی , گریه کردن روی آتنن زنده برنامه تلویزیونی برای عشق از دست رفته خود ,حضور در یک مهمانی و انتشار کلیپی با یک خانم بی حجاب , عکس با خواننده های لس آنجلسی, ازدواج ,عکس های عجیب و غریبش با همسرش و رونمایی از چهره همسر و بالاخره انتشار کلیپ های متفاوت و عجیب از خود و همسرش در اینستاگرام.

بهاره رهنما


یکی دیگر از این بازیگران پرحاشیه بهاره رهنما بود که با اتشار تصاویری از ازدواج دومش و مراسم عروسی خود حسابی خبرساز شد. این خبر موجب تعجب همگان شد و به سرعت بازنشر شد. به هر حال ماجرای ازدواج دوم رهنما شرط عجیب ازدواجش کارت عروسی از جنس طلا و بعد از آن نیز کاهش وزن شدیدش ار را تبدیل به پحاشیه ترین بازیگر ایران کرد.

آزاده نامداری


این مجری تلویزیونی طی سال های اخیر همیشه پرحاشیه بوده قبلا که مدتی در راس اخبار به خاطر طلاقش از فرزاد حسنی قرار گرفت و سپس ازدواج دومش. اما موضوعی که در سال گذشته حسابی او را خبرساز کرد انتشار عکس های بدون حجابش در خارج از کشور بود که حسابی او را حاشیه ساز کرد.

ساره بیات


سارا بیات که برای بازی در سریال عاشقانه بیش تر در میان مردم شناخته شد از حاشیه ها دور نماند. او با مطرح کردن ماجرای محرمیت خود با رضا قوچان نژاد فوتبالیست کشور حواشی زیادی را برای خود ایجاد کرد. البته مدتی بعد مشخص شد که رضا قوچان نژاد همسر خواهر اوست. پس از آن نیز ماجرای درآغوش گرفتن این بازیکن و انتشار عکس هایشان ماجراهای زیادی را برای وی رقم زد. او پس از این حواشی اعلام کرد که قوچان نژاد مانند برادر اوست و مثل یک برادر او را دوست دارد.
advertising