حضور هنرمندان سرشناس کشور در مراسم خاکسپاری مرحوم پیام صابری

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/20
حضور هنرمندان سرشناس کشور در مراسم خاکسپاری مرحوم پیام صابریپیکر پیام صابری، طراح گریم، بازیگر وکارگردان با اخلاق ایران، امروز سه شنبه با حضور همسرش زیبا بروفه و جمعی از هنرمندان و بازیگران از ساختمان شماره دو خانه سینما تشییع شد و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
در این مراسم بازیگرانی چون علی دهکردی و افسر اسدی دقایقی سخنرانی کردند. در مراسم خاکسپاری پیام صابری بازیگرانی چون امین حیایی و افسر اسدی و پرستو صالحی و رابعه اسکویی... حضور داشتند و با زیبا بروفه ابراز همدردی کردند. زیبا بروفه در این مراسم وداعی تلخ و جانسوز با همسر خودش داشت. در ادامه تصاویری از حضور این هنرمندان در مراسم تشییع پیکر مرحوم پیام صابری را مشاهده می کنید.
حضور هنرمندان سرشناس کشور در مراسم خاکسپاری مرحوم پیام صابری

امین حیایی در مراسم تشییع پیکر مرحوم پیام صابری



علی دهکردی در مراسم تشییع همسر زیبا بروفه



رابعه اسکویی در مراسم خاکسپاری پیام صابری



تسلیت علیرام نورایی به زیبا بروفه



حضور هنرمندان در مراسم خاکسپاری پیام صابری



بی تابی و ناراحتی غم انگیز مادر و همسر پیام صابری



پیام صابری متولد سال 1352 از تهران بود که دو روز پیش به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.او به خاطر تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کردکه متاسفانه در بیمارستان جان باخت. پیام صابری به تازگی صاحب یک فرزند شده بود.
او در سال 73 در سریال خانه شلوغ بازیگری را به صورت حرفه ای آغاز کرد. هم چنین در فیلم شب روباه نیز به عنوان بازیگر حضور داشت. پیام صابری در حال ساخت یک سریال به نام کوله پشتی بود که متاسفانه اجل مهلتش نداد که کار خود را به اتمام برساند. این سریال برای شبکه زاگرس در حال تولید بود.
advertising