خداحافظی تلخ زیبا بروفه با همسرش پیام صابری

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/20
خداحافظی تلخ زیبا بروفه با همسرش پیام صابریمراسم تشییع پیکر پیام صابری بازیگر و کارگردان بی حاشیه و با اخلاق سینما و تلویزیون ایران صبح روز سه شنبه 20 آذر ماه با جمعی از هنرمندان و مردم برگزار شد. در این مطلب تصویری از غم و ناراحتی زیبا بروفه را مشاهده می کنید.
خداحافظی تلخ زیبا بروفه با همسرش پیام صابری
پیام صابری متولد 1352 بود که متاسفانه در سن 45 سالگی دار فانی را وداع گفت. او در حال ساخت فیلمی به نام کوله پشتی بود . وی دو روز پیش به خاطر تنگی نفس به بیمارستان امام علی (ع) مراجعه کرده اما متاسفانه به دلیل ایست قلبی از دنیا می رود. مرگ این هنرمند با اخلاق موجب شوک بزرگی در میان جامعه هنری شد.
پیام صابری همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون است. این زوج هنری در سال 1380 باهم ازدواج کردند. آن ها به تازگی صاحب یک فرزند پسر به نام اهورا شده بودند. این زوج هنرمند در یک مجموعه تلویزیونی به نام ریحانه به صورت مشترک بازی کرده بودند.
پیام صابری که در زمینه کارگردانی و چهره پردازی نیز فعالیت داشت کار گریموری را با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» با همکاری داوود میرباقری آغاز کرد.
این کارگردان ایرانی قبلا هیچ سابقه بیماری قلبی نداشته و به طور ناگهانی در خانه دچار نفس تنگی می‌شود و به اصرار همسرش راهی بیمارستان می شود اما متاسفانه در بیمارستان فوت می کند.
advertising