واکنش هنرمندان به درگذشت پیام صابری و تسلیت به همسرش زیبا بروفه

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/18
واکنش هنرمندان به درگذشت پیام صابری و تسلیت به همسرش زیبا بروفهامروز خبری غم انگیز منتشر شد و جامعه هنری را داغدار کرد. پیام صابری بازیگر ، طراح گریم و کارگردان تلویزیون در سن 45 سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت. پیام صابری همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. این زوج هنرمند در سال 80 با هم ازدواج کردند و به تازگی صاحب یک فرزند پسر شده بودند.
بر اساس گفته های زیبا بروفه پیم صابری امروز از تنگی نفس شکایت داشته که با اصرار زیبا بروفه به بیمارستان مراجعه می کند اما متاسفانه در بیمارستان فوت می کند.
در پی انتشار این خبر جمعی از هنرمندان کشور در صفحه مجازی خود به این خبر واکنش نشان داده و به زیبا بروفه تسلیت گفتند.

تسلیت نیوشا ضیغمی به زیبا بروفه:


خدایا اهورا کوچولو فقط هفت ماهشه: الان مامان, بابا رو کاملا می شناسه دیگه. خدایا دلت اومد باباشو به این زودی ببری. خدایا جواب بهونه گیریشو وقتی بابا پیامو میخواد چطوری باید داد...الان چی باید گفت؟ الان تسلیت یعنی چی کلا؟ الان صبوری چطوری میشه کرد؟ وقتی حتی تصور هم چین اتفاقی هم پشتتو می لرزونه و جلوی اشکاتو نمی تونی بگیری...زیبا جان بروفه عمق این درد چیزی فرای هر ادبیات و کلامیست, زبان قاصره , فقط بدونین که کم همدرد ندارین...

پیام تسلیت کمند امیرسلیمانی به زیبا بروفه:


زیبا جان عزیزم هیچ کلمه و جمله ای نمیتونه اندوه من رو نشون بده. از دست رفتن پیام عزیز یکی از غم انگیزترین اخباریه که توی این روزای پرغم و اندوه شنیدم. می دونم انقدر قوی هستی که جای خالی پیام رو برای اهورایی که هنوز حتی کلمه پدر رو به زبون نیاورده پر کنی. برات صبر و شکیبایی آرزو می کنم.خداوند برای گذروندن این روزا بهت آرامش بده.

پیام تسلیت برزو ارجمند به زیبا بروفه:


باورم نمیشه, من کارمو رو سال 73 با پیام شروع کردم ٰ پیام‌ ٔ دستیار اسکندی بود و این همکاری تو چندتا کار بعدی هم تکرار شد ٔ سریال بانی چاو ٔ زیر گنبد کبود ٔ رویای کبود ٔ رویای کبود ٔ فیلم بجا مانده ٔ و.... خاطرات بی نظیر وانی رو با پیام از یاد نمی برم ٔ تسلیت به همسر مهربانش زیبا بروفه و همکاران عزیزم در سینما ‌ٔ یادش شاد.

پیام تسلیت پرستو صالحی


تسلیت واژه ی کوچکی است برای این مصیبت, زیبا جان الهی بمیرم برات برای دل اهورات... نه باورم میشه که پیام رفته نه می خوام که باور کنم خدا صبرت بده...پیام با مرام بامعرفت مهربون هیچ وقت فراموشت نمی کنم روحت شاد..

پیام تسلیت الهام پاوه نژاد به زیبا بروفه


در آغاز اجرا هستم که خبر تلخ را می شنوم و کامم زهر می شود...
زیبا جان به دلت که همیشه پر تپش از عشق از عشق به همسر بود می اندیشم...
زیباجان به کودکتان که هنوز یک ساله نشده فکر می کنم...
زیبا جان هر کلمه ای در برابر این غم چقدر حقیر است...
مرگ چقدر بی رحمانه ریحان می چیند...

پیام تسلیت آزاده نامداری به زیبا بروفه


نمیدانم برای چند دقیقه شوکه شدم , دست به دامان تلفن و دایرکت شدم و... اما نه واقعا پاییز با نامهربانی رفت.
پیام صابری را اگر می شناختید می دانستید چه حجم اندوهی الان همراه من است , خدای من همسر زیبایش , اهورایش... تسلیت در توان من نیست.

پیام تسلیت شهرام قائدی به زیبا بروفه


باور کردنی نیست.پیام عزیز رفت حیف و صد حیف. تسلیت برای بانو زیبا بروفه.
advertising