سخنان جالب رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی درباره مرگش

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/22
سخنان جالب رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی درباره مرگشرابرت دنیرو بازیگر سرشناس و توانای سینمای جهان که این روزها به خاطر اظهارات و سخنان تندش علیه رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ خبر ساز شده، مصاحبه ای با «گاردین» داشته که بخش هایی از این گفتگوی جذاب را در ادامه درج کرده ایم:
من یک فرد کمالگرا هستم و همیشه درباره نقش‌ هایم تا بیش ترین حد ممکن تحقیق و پرس و جو می‌ کنم که بتوانم بهترین نقش را ایفا کنم.مثلا برای بازی در فیلم «راننده تاکسی» مدت یک هفته به عنوان راننده تاکسی کار کردم.
البته در دنیای امروز در مقایسه با روزی که من کارم را در سینما آغاز کردم فرصت‌های خیلی بیشتری وجود دارد. آن زمان فقط در کالیفرنیا فیلم و سریال های تلویزیونی ساخته می‌ شد اما امروز اینترنت فرصت ‌های ببیشتری را برای بازیگران ایجادکرده است.
در مورد مرگم ایده‌ ای ندارم که روی سنگ قبرم چه چیزی درج می کنند. اما خیلی دوست دارم و کنجکاوم که بدانم این که آگهی تسلیت مرگ من چه خواهد بود. یک بار با فردی آشنا شدم که آگهی تسلیت برای نیویورک تایمز می‌ نوشت و به من گفت برای بیش تر افراد مهم صاحب نام از قبل آگهی تسلیت نوشته و آماده کرده است و من نیز یکی از آن ها هستم. ظاهرا این آگهی‌های تسلیت آماده انتشار هستند و با بعضی از اطلاعات لحظه آخری تکمیل می ‌شوند. این موضوع برای من خیلی جالب بود.
من برای بازی در نقش «جیک لاموتا» در فیلم «گاو خشمگین» حدود از 27 کیلو وزن اضافه کردم.
من بیش تر مایلم که فیلم‌ ها را در سینما ببینم و عاشق سینما هستم. چون بازیگر در سینما کارهای بسیار بیشتری می تواند انجام دهد و توهم و خیال ایجاد کند. فیلم ‌ها در سینما برای همیشه و مانند بخشی از تاریخ در ذهن باقی می ‌مانند.
رابرت دنیرو متولد 1943 بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. اولین فیلم‌ او فیلم خیابان های پایین شهر است. وی برنده جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد بخاطر بازی در نقش سانی در فیلم پدرخوانده شد.
هم چنین بخاطر بازی در فیلم گاوهای خشمگین موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر شد.
رابرت دنیرو سال 2015 به عنوان بزرگترین بازیگر تاریخ سینما از نظر تعداد نقش ‌های کلیدی که بازی کرده انتخاب شد.
advertising