دوستی ایوانکا دختر ترامپ با هیو جکمن هنرپیشه هالیوود دردسرساز شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/14
دوستی ایوانکا دختر ترامپ با هیو جکمن هنرپیشه هالیوود دردسرساز شدهیو جکمن بازیگر هالیوود معروف و محبوب استرالیایی می باشد. او همچنین خواننده، نوازنده و رقاص نیز هست . این بازیگر مشهور هالیوود به تازگی جشنی به مناسبت تولد 50 سالگی خود برگزار کرده است که در آن از ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش جارد کوشنر که رابطه دوستی با هم دارند نیز دعوت کرده بود . ولی این کار برای او دردسر ساز شده و باعث اعتراض هوادارنش شده است
هواداران جکمن به صفحه توییتر او رفتند و اعتراض خود را به این مهامانان اعلام کردند. جکمن البته در مصاحبه ای گفته که دوستی‌ او با ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، هیچ ربطی به سیاست ندارد
این بازیگر استرالیایی درباره ی مسائل سیاسی اظهارنظر نمی‌کند؛ چون او اساسا به‌عنوان یک شهروند آمریکایی رأی نمی‌ دهد. اما این مسأله هم باعث نشد که هواداران به او اعتراض نکنند. برخی به صفحه توییتر او رفتند و گفتند که او حق ندارد با ایوانکا رابطه دوستی داشته باشد.
البته برخی دیگر نیز از جکمن حمایت کرده‌اند. آن ها نوشته‌اند که دوستان واقعی حتی به ‌رغم اختلافات سیاسی باز هم دوست باقی می ‌مانند. یکی از کاربران در پستی جالب نوشته: «خونسرد باشید. جکمن و ایوانکا سال‌ هاست که دوست هستند. اگر آن ها فقط به خاطر اینکه ترامپ یک رئیس‌جمهور احمق است بخواهند دوستیشان را بهم بزنند، خیلی احمقانه است.
هیوجکمن اظهار داشت که اواین زوج را 15 سال است که می ‌شناسد و دعوت آن ها در جشن تولد هم هیچ ربطی به مسائل سیاسی نداشته است.

advertising