عکس هایی از مراسم عروسی پریانکا چوپرا بازیگر هندی و نیک جوناس

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/11
عکس هایی از مراسم عروسی پریانکا چوپرا بازیگر هندی و نیک جوناسپریانکا چوپرا مدل و بازیگر هندی معروف دیروز طی مراسمی با نیک جوناس موسیقی دان مطرح آمریکا ازدواج کرد. آن ها طی مراسمی در قصر اومید باوان ولقع در شهر جوداپور در کشور هند به صورت رسمی با هم ازدواج کردند. آن ها مراسم عروسی خود را به صورت کاملا سنتی کشور هند برگزار نمودند. قرار است آن ها یک مراسم عروسی دیگر نیز به سبک اروپایی برگزار نمایند.
از جمل برنامه های آن ها در مراسم عروسی آتش بازی فوق العاده زیبایی بود که انجام شد.
در ادامه عکس هایی از مراسم عروسی پریانکا را می بینید:
عکس هایی از مراسم عروسی پریانکا چوپرا بازیگر هندی و نیک جوناس

مراسم عروسی پریانکا چوپرا و نیک جوناس



عروسی سنتی بازیگر معروف بالیوود



مراسم ازدواج سنتی پریانکا چوپرا و نیک جوناس


پریانکا چوپرا یکی از هنرمندان مطرح و سرشناس بالیوود است. او بازیگر، خواننده و مدل هندی است. پریانکا چوپرا متولد سال 1982 است . پریانکا چوپرا از سال 2001 فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است. این بازیگر زیبای هندی این روزها بیشتر فعالیت خود را در سینمای هالیوود دارد. او اخیرا در چند فیلم نیز بازی کرده است مثل سریال کوانتیکو و فیلم گارد ساحلی. پریانکا با 169 سانتی متر قد و اندامی متناسب و زیبا و البته چهره ای دوست داشتنی و زیبا یکی از زیباترین بازیگران توانای بالیوود و هالیوود است. او در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد.
همسر پریانکا نیک جوناس موسیقی دان آمریکایی است. او متولد سال 1992 می باشد. چند ماه پیش این دو در طی مراسمی خبر نامزدی خود را اعلام کرده بودند. پریانکا و همسرش حدود 11سال با هم اختلاف سنی دارند و پریانکا از همسرش بزرگ تر است.
advertising