بیوگرافی سری دیوی بازیگر سرشناس بالیوود و علت مرگ او

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/08
بیوگرافی سری دیوی بازیگر سرشناس بالیوود و علت مرگ اواین روزها بالیوود در شوک از دست دادن یکی از برجسته ترین و بهترین سوپراستارهایش سری دیوی به سر می برد. این بازیگر اخیرا پس از حضور در شهر دبی برای شرکت در جشن عروسی یکی از اقوامش در وان حمام هتل فوت کرد.

سری دیوی بازیگر سرشناس هند


سری دیوی در 13 آگوست 1963 در ایالت مادرس هند به دنیا آمد. او پس از رسیدن به موفقیت در حرفه ی بازیگری به عنوان یکی از اولین ستاره های زن سینمای هند و یکی ازپردرآمدترین بازیگران شناخته می شد.
او حرفه ی بازیگری را از سن چهار سالگی شروع کرد و با نقش آفرینی در یک فیلم هندی به نام “جولی” در سال 1975 وارد سینمای بالیوود شد.
وی در فیلم های بسیار موفقی از جمله فیلم های هندی: “هدیه”، “استادجی”، “ناگینا”، “آقای هند”، “چندی” و… حضور پیدا کرد.
او در سال 2012 در یک فیلم کمدی درام به نام “انگلیش ونگلیش” حضور پیدا کرد که موجب شد به او لقب “مریل استریپ هند” را بدهند.
سری دیوی هم چنین در یک نظرسنجی به عنوان بزرگ ترین بازیگرزن هند در100 سال گذشته رای آورد. در سال 2017 در سیصدمین فیلم خود به نام “Mom” حضور پیدا کرد که آخرین فیلم اصلی او محسوب می شود.
بیوگرافی سری دیوی بازیگر سرشناس بالیوود و علت مرگ او

همسر سری دیوی


بانی کاپور شوهر سری دیوی فیلم ساز بالیوود است که 24 فیلم برجسته در کارنامه ی کاری خود دارد. وی وقتی هنوز با همسر اول خود مونا شوری بود و وقتی سری دیوی نیز هنوز با شوهر اولش به نام میتون چاکر ابورتی بود، با یک دیگر آشنا شدند که همین امر واکنش تند رسانه ها را به دنبال داشت.
این زوج دو دختر به نام های جانوی و کوشی دارند که به حرفه ی بازیگری علاقه دارند.

مرگ ناگهانی سری دیوی


سری دیوی 24 فوریه ی سال 2018 در طول سفر به دبی برای شرکت در مراسم عروسی برادرزاده اش در سن 54 سالگی فوت کرد. جسد وی را در وان حمام هتل پیدا کردند که تصور می شود دچار حمله قلبی شده است ولی مدارک فوت این بازیگر، مرگ او را بر اثر غرق شدن اتفاقی در وان حمام بر اثر بیهوش شدن ذکر کرده اند.
advertising