مراسم عروسی تارانتینو کارگردان مطرح هالیوود با خواننده اسراییلی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/09
مراسم عروسی تارانتینو کارگردان مطرح هالیوود با خواننده اسراییلیکوئینتین تارانتینو کارگردان و نویسنده مطرح سینمای هالیوود در سن 55 سالگی مراسم عروسی خود را با دانیلا پیک برگزار نمود.
وی در این سن با "دانیلا پیک" خواننده اسراییلی که 34 سال دارد ازدواج کرده است. این دو از سال 2009 باهم در ارتباط بودند و سرانجام به طور رسمی باهم ازدواج کردند. هر دوی آن ها برای نخستین بار است که ازدواج می کنند. تارانتینو همیشه دلیل ازدواج نکردن و مجرد ماندنش را تمرکز روی سینما اعلام کرده بود. این زوج 21 سال باهم اختلاف سنی دارند.
مراسم عروسی تارانتینو کارگردان مطرح هالیوود با خواننده اسراییلی
کوئِنتین جِروم تارانتینو متولد 27 مارس 1963 در آمریکا است که توانسته است برنده جایزه نخل طلایی بهترین کارگردان، هنرپیشه و همچنین برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه‌ نویس شود. در سینما وی را کارگردان دی‌ جی می‌نامند. دلیل این نام نیز بخاطر نحوه استفاده وی از موسیقی برای خلق صحنه ‌های خاص در فیلم‌ هایش است.
او کارهایی از قبیل عامه پسند، سگ های انباری، جانگوی رهاشده، هشت نفرت انگیز و بیل را بکش را ساخته است.
این کارگردان مطرح همیشه با ازدواج مخالف بود چون معتقد بود ازدواج مانع موفقیت های کاری او می شود. حال باید دید که این امر در موردش واقعیت دارد یا نه و از این به بعد هم فیلم های خارق العاده را می سازد.
باید دید پس از ازدواج عملکرد او در عرصه سینما چگونه خواهد بود.
advertising