مراسم ازدواج دیپیکا پادوکنه و رانویر سینگ سوپراستارهای بالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/05
مراسم ازدواج دیپیکا پادوکنه و رانویر سینگ سوپراستارهای بالیووددیپیکا پادوکنه و رانویر سینگ، دو سوپراستار سینمای هند در ایتالیا طبق آیین سنتی و رسم و رسومات کشور خودشان هندوستان باهم ازدواج کردند.
دیپیکا پادوکنه و رانویر سینگ در زمان تصویربرداری فیلم “رام لیلا” به همدیگر علاقمند شدند. آن ها حدود 6 سال باهم رابطه دوستی داشتند و در فوریه 2016 با یکدیگر نامزد کردند.
خانواده دیپیکا بر خلاف خانواده رانویر سینگ با این ازدواج مخالف بودند اما در نتیجه با تلاش های زیاد این دو باهم ازدواج کردند. مراسم ازدواج این دو هنرپیشه سینمای هند در 14 نوامبر 2018 در مومبای به صورت کاملا سنتی برگزار شد.
مراسم ازدواج دیپیکا پادوکنه و رانویر سینگ سوپراستارهای بالیوود
دیپیکا پادوکن متولد 1986 مدل و هنرپیشه سوپر استار سینمای بالیوود می‌ باشد.پدر او پراکاش پادوکن از قهرمانان مطرح بدمینتون است.نکته جالب توجه درباره دیپیکا پادوکنه این است که این هنرپیشه بالیوود اولین ستاره زنی بود که چند سال پیش طی نامه ای اعلام کرد که به بیماری افسردگی مبتلاست. او برای درمان این بیماری سازمانی را نیز تاسیس کرده است.

رانویر سینگ متولد 6 ژوئیه 1985 بازیگر معروف سینمای هند می باشد.از فیلم‌های معروف او می‌ توان به بازی در فیلم باجیراو مستانی، رام لیلا، دل می‌ تپد و بی‌خیال اشاره کرد.
دیپیکا پادوکنه و رانویر سینگ در سه فیلم مطرح سینمایی با هم همبازی بودند . نام این فیلم ها "رام لیلا"، "باجیرائو مستانی"، "پادماوات" می باشد.
advertising