اسکارلت جوهانسون هنرپیشه مشهور هالیوود 34 ساله شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/03
اسکارلت جوهانسون هنرپیشه مشهور هالیوود 34 ساله شداسکارلت جوهانسون بازیگر سینمای هالیوود 34 ساله شد. اسکارلت تا کنون دوبار در سال های 2006 و 2013 به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا در مجله اسکوایر انتخاب شده است. او تنها زنی است که دو بار در مجله اسکوایر این عنوان را دریافت کرده‌است. این بازیگر زبا توانست جایزه افتخاری سزار را از آن خود کند.

نگاهی به زندگی اسکارلت جوهانسون


اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در بیست و دوم نوامبر سال 1984، در شهر نیویورک در کشور آمریکا به دنیا آمد. پدرش کارستن جوهانسون، یک معمار اهل دانمارک و مادرش ملانی اسلون تهیه کننده‌ی لهستانی است که در مقطعی مدیر برنامه‌های دخترش نیز بود. پدربزرگ پدری اسکارلت، اینجر جوهانسون هم فیلمنامه‌نویس و کارگردان تلوزیونی بود که در سال 2001 درگذشت.
اسکارلت در سال 2008 با رایان رینولدز ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۱ رسماً از هم جدا شدند. او مدت کوتاهی با شان پن بازیگر سینما رابطه داشت.
در سپتامبر سال 2013 اسکارلت جوهانسون و رومن دوریاک که فرانسوی نامزد شدند و سال بعد دخترشان به نام رز متولد شد.د ام این دو در سال 2017 رسما از یکدیگر جدا شدند.
از جمله فیلم هایی که اسکارلت بازی کرده فیلم های کتاب جنگل انتقام جویان شب سخت آواز لوسی مرد آهنی2 و... است.
اسکارلت جوهانسون هنرپیشه مشهور هالیوود 34 ساله شد
اسکارلت جوهانسون بازیگر نقش ناتاشا رومانوف در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت پر درآمد ترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۸ شناخته شد. او درآمد ۴۰.۵ میلیون دلار را کسب کرده است.
advertising