بیوگرافی و عکس های ویل اسمیت بازیگر هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/19
بیوگرافی و عکس های ویل اسمیت بازیگر هالیوودویلارد کریستوفر ویل اسمیت جونیور زادهٔ 25 سپتامبر 1968 که با نام ویل اسمیت شناخته می‌شود، هنرپیشه، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است.

اسمیت از دبیرستان اوربوک فارغ التحصیل شد اما چون می خواست رپر شود به دانشگاه نرفت. خودش در مصاحبه ای گفته که چون نمرات بالایی می گرفت، مادرش همیشه دوست داشته او به دانشگاه برود و مهندس شود.

ویلارد کریستوفر اسمیت دومین فرزند از چهار فرزند ویلارد سی و کرولاین اسمیت بود. خانواده اسمیت از نژاد آفریقایی آمریکایی بودند.

ویل‌ اسمیت‌ یکی‌ از هنرپیشه‌ های‌ سیاه‌ پوست‌ مطرح‌ هالیوود می باشد. او با نقش‌ آفرینی‌ در فیلم‌ هایی‌ چون‌ وصلت‌، پسران‌ بد و مردان‌سیاه‌ پوش‌ توانست‌ به‌ موفقیت‌ بین‌ المللی‌ دست‌ پیدا کند.
بیوگرافی و عکس های ویل اسمیت بازیگر هالیوود
این‌ هنرپیشه‌ سیاه‌ پوست‌ نه‌ تنها در عرصه‌ سینما بلکه‌ در صحنه‌ خوانندگی‌ نیز حضوری‌ پررنگ‌ دارد. ویل‌ اسمیت‌ یکی‌ از هنرپیشه‌ هایی‌ است‌ که‌ با تبعیض‌ نژادی‌ در آمریکا مبارزه‌ میکند و تاکنون‌ چندین‌ بار دست‌ به‌ فعالیت‌ های‌ بشر دوستانه‌ به‌ ویژه‌ برای‌ سیاه‌ پوستان‌ زده‌ است‌.

باید افزود که‌ همسر و پسر کوچک‌ ویل‌ اسمیت‌ نیز از بازیگران‌ خوب‌ هالیوود می‌ باشند. او در فیلم‌ علی‌ در کنار همسرش‌ ایفای‌ نقش‌ میکرد و در فیلم‌ در تعقیب‌ خوشبختی‌ به‌ همراه‌ پسرش‌ جیدن‌ اسمیت‌ به‌ بازی‌ پرداخت‌. اکنون‌ نگاهی‌ به‌ زندگی‌ این‌ هنرپیشه‌ خواهیم‌ داشت‌.

در سال 1990 زمانی که ویل اسمیت در حال ورشکستگی بود شبکه تلویزیونی NBC قراردادی برای بازی در یک سریال کمدی را با او امضا کرد و به این ترتیب ویل به دنیای بازیگری وارد شد.

از فیلم های معروف او می توان به پسران بد 1 و 2 در کنار مارتین لارنس، مردان سیاه پوش 1 و 2 و 3 در کنار تامی لی جونز، دشمن ملت در کنار جین هاکمن، غرب وحشی وحشی، علی در کنار جیمی فاکس، من، ربات، در جستجوی خوشبختی در کنار پسرش جیدن اسمیت و من افسانه ام اشاره کرد.

فیلم های ویل اسمیت


شش درجه جدایی
پسران بد
روز استقلال
مردان سیاه‌پوش
دشمن کشور
غرب وحشی وحشی
افسانه بگر ونس
علی
مردان سیاه‌پوش 2
پسران بد 2
من، روبوت
دختر جرسی
داستان کوسه
هیچ
در جستجوی خوشبختی
من افسانه هستم
هنکاک
زندگی مخفی زنبورها
هفت زندگی
مردان سیاه‌پوش 3
پس از زمین
افسانه زمستان
تمرکز
ضربه مغزی
جوخه انتحار
زیبایی موازی
درخشان
advertising