فصل جدید فیلم کمدی و هیجانی پسران بد به زودی ساخته خواهد شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/13
فصل جدید فیلم کمدی و هیجانی پسران بد به زودی ساخته خواهد شدویل اسمیت با انتشار ویدیویی در اکانت توییتر خود به ‌صورت رسمی خبر از آغاز ساخت فیلم پسران بد3 (Bad Boys 3) داد.
حدود 15 سال از زمان اکران فیلم پسران بد 2 می‌گذرد، فیلمی که نتوانست موفقیت‌ های فیلم اول این مجموعه را تکرار کند و نقدهایی را از منتقدان دریافت کرد.
حال بر اساس اخبار منتشر شده سرانجام فیلم سوم ساخته خواهد شد و پس از پست چند روز پیش مارتین لارنس در اینستاگرام، ویل اسمیت نیز شروع مراحل پیش‌ تولید این فیلم هیجانی را اعلام کرد.مانند دو فیلم ابتدایی، در فصل جدید نیز مارتین لارنس و ویل اسمیت همبازی شده‌ اند و به ترتیب نقش شخصیت ‌های کارآگاه مایک لاوری و مارکوس برنت را ایفا خواهند کرد.
تقریبا یک سال پیش بود که مارتین لارنس با نا امیدی اعلام کرده بود که بعید است قسمت سوم مجموعه ی «پسران بد» ساخته شود و حال در فاصله ی چند روز هر دو بازیگر اصلی این مجموعه خبر ساخت فیلم جدید را تأیید کرده‌اند.
به احتمال فراوان اوایل سال 2019 مراحل ساخت و تولید این فیلم آغاز خواهد شد . . همچنین نام جدید پسران بد برای زندگی (Bad Boys for Life) تعیین شده است و در ماه ژانویه سال 2020 (دی-بهمن ماه 98) اکران خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم جدید مجموعه ی «پسران بد» منتشر نشده است .
چندی پیش اعلام شد که عادل ال عربی و بلال فلاح در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Bad Boys For Life هستند و به نظر کارگردانی این فیلم به همین دو نفر سپرده می‌شود. کار نوشتن فیلمنامه ی جدید Bad Boys For Life نیز بر عهده ی کریس برمنر است.
اولین فیلم پسران بد در سال 1995 و به کارگردانی مایکل بی منتشر شد و در ازای بودجه ی 19 میلیون دلاری، 141 میلیون دلار فروش داشت بعد از آن در سال 2003 فیلم پسران بد 2 اکران شد و این بار در ازای بودجه ی 130 میلیون دلاری، 273 میلیون دلار فروش داشت.

advertising