مل گیبسون در فیلم والدو

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/12
مل گیبسون  در فیلم والدو«چارلی هانام»، «ایزا گُنزالِز» و «مل گیبسون» در فیلم اکشن هیجانی «والدو» به کارگردانی «تیم کِربی» ایفای نقش می‌کنند.

«استیون اسپیلبرگ»، «اندرو لازار» و «کریستینا وِیز» تهیه‌کنندگان فیلم «والدو» هستند. فروش جهانی این فیلم توسط کمپانی بین‌المللی IMR انجام می‌گیرد که در مارکت فیلم آمریکا صورت می‌گیرد. این فیلم در تاریخ ۳۱ اکتبر در سانتا مونیکای کالیفرنیا اکران خواهد شد.

بخش اول فیلمبرداری «والدو» اختصاص به صحنه‌های کارآگاه پلیس لس‌آنجلس با بازی چارلی هانام دارد که به صورت بسیار ساده و ابتدایی در یک جنگل زندگی می‌کند. سکوت و آرامش زندگی‌اش زمانی قطع می‌شود که به عنوان یک کارآگاه برای بررسی و تحقیق در مورد قتل همسر یک چهره معروف تلویزیونی دعوت به کار می‌شود.

گیبسون در آینده نزدیک همچنین در فیلم «Dragged Across Concrete» که در جشنواره ونیز امسال اکران شد بر پرده سینما دیده می‌شود. هانام هم در فیلم «پسران هرج و مرج» ایفای نقش کرده و گُنزالز نیز شهرتش را بخاطر بازی در کنار «اَنسِل اِلگورت» در فیلم «بچه راننده» به کارگردانی ادگار رایت به دست آورده و همچنین در فیلم جدید رابرت زِمِکیس با عنوان «به ماروِن خوش آمدید» دیده خواهد شد.
advertising