ساخت فصل جدید فیلم گلادیاتور با شخصیت اصلی جدید ساخته می‌ شود.

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/12
ساخت فصل جدید فیلم گلادیاتور با شخصیت اصلی جدید ساخته می‌ شود.ساخت فصل دوم فیلم گلادیاتور رسما تایید شد و اعلام شده است که شخصیت اصلی این قسمت ماکسیموس نخواهد بود.
طبق اخبار منتشر شده ریدلی اسکات برای ساخت فیلم گلادیاتور2 بازگشته و این فیلم قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا و خواهرزاده ی کومودوس را دنبال کند. در فیلم Gladiator، کانی نیلسن نقش لوسیلا و واکین فینیکس نقش کومودوس را بر عهده داشتند. شخصیت ماکسیموس با بازی راسل کرو، که در پایان فیلم گلادیاتور جان خود را از دست داد، قرار نیست در دنباله ی این فیلم حضور داشته باشد. لوسیوس به شخصیتی توصیف شده که کارها و شخصیت ماکسیموس روی او تاثیر گذاشته است.
فیلم Gladiator در سال 2000 اکران و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این فیلم موفق شد نامزد دریافت 10 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر برای راسل کرو شود و در مجموع بیش از 460 میلیون دلار نیز در در سراسر جهان فروش کرد. فیلم Gladiator 2 مراحل اولیه ی تولید خود را سپری می‌ کند و هنوز تاریخ و حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است. همچنین هنوز هیچ جزئیات دقیق تری از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است.
داستان گلادیاتور1 این گونه بود که ارتش روم به رهبری ژنرال ماکسیموس بر آخرین گروه بربرها غلبه می‌ کند و روم را نجات می ‌دهد.
ماکسیموس و سایر گلادیاتورها نبردهای موفقی را در روم انجام می‌ دهند. ماکسیموس ، پیش از مرگ قدرت را به گراکوس داده و چند گلادیاتور باقی‌مانده را آزاد می‌ کند و پس از مرگ به اجداد و خانواده‌ اش ملحق می‌ شود.
advertising