فروش فیلم سینمایی ونوم از مرز 500 میلیون دلار عبور کرد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/08
فروش فیلم سینمایی ونوم از مرز 500 میلیون دلار عبور کرددر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون فروش جهانی فیلم سینمایی ونوم ( Venom) از مرز نیم میلیارد دلار عبور کرده است. طبق جدیدترین آمار منتشر شده ، فروش جهانی فیلم ونوم که اکران آن از ماه گذشته آغاز شده، از مرز 500 میلیون دلار عبور کرده است. بدین ترتیب مجموع فروش جهانی این فیلم بسیار موفق بدون در نظر گرفتن هزینه ی تبلیغات با بودجه ی 100 میلیون دلاری تولید شده، به بیش از 508 میلیون دلار افزایش یافته است.
البته فیلم سینمایی ونوم هنوز در بازارهای بزرگ دیگری مانند کشور چین یا‌ ژاپن اکران نشده است که به طور یقین اکران این فیلم در این کشورها باعث افزایش فروش آن خواهد شد. طبق پیش‌ بینی‌ ها و با در نظر گرفتن بازار کشور چین و ژاپن، فروش جهانی فیلم ونوم به 700 تا 750 میلیون دلار افزایش خواهد یافت که فروش جهانی این فیلم را بالاتر از فروش فیلم‌ های موفق ابرقهرمانی دیگری مثل فیلم های کاپیتان آمریکا و نگهبانان کهکشان قرار خواهد داد و پیش بینی می شود که خیلی عجیب نیست که به زودی سونی ساخت دنباله ی فیلم Venom را رسما تایید و اعلام کند. طبق خبرهای منتشر شده، سونی در حال آماده شدن برای تایید ساخت دنباله فیلم ونوم است و احتمالا طی هفته ‌های آینده رسما ساخت آن را اعلام خواهند کرد.
داستان فیلم از این قرار است :
سفینه ای هنگام حمل محموله ای دچار سقوط به روی زمین می شود اما به طور معجزه آسایی خلبان آن زنده می ماند و مشخص می شود که دلیل زنده ماندن او وجود ماده ای در بدنش است که حالت او را تغییر داده و می تواند یک ماشین کشنده از افراد بسازد. در این وضعیت کارلتون ( ریز احمد ) در آزمایشگاه مخفی خود پژوهش های غیرانسانی را برای تست این ماده ی سیاه آغاز می کند و در این بین، ادی ( تام هاردی ) خبرنگاری که سازنده ی برنامه های زرد در تلویزیون است و از این راه کسب درآمد می کند، سعی دارد از ماجرا سر در بیاورد. اما سماجت ادی منجر به این می شود که او میزبان موجودی به نام ونوم شود و...
از جمله بازیگرانی که در این فیلم سینمایی حضور دارند تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت هستند و به ایفای نقش پرداخته ‌اند. کارگردان این فیلم روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است.
advertising