برد پیت و آنجلینا جولی درباره حضانت فرزندان خود به توافق رسیدند

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/13
برد پیت و آنجلینا جولی درباره حضانت فرزندان خود به توافق رسیدندبرد پیت و آنجلینا جولی دو ستاره سینمای هالیوود بالاخره سر حضانت 6 فرزند خود به توافق رسیدند. به گفته وکیل آن ها این دو بر سر چگونگی حضانت 6 فرزند خود به توافق رسیده اند و دیگر در دادگاه حضور پیدا نخواهند کرد.
«برَد پیت» و «آنجلینا جولی» قرار بود در چهارم دسامبر برای تعیین سرنوشت حضانت فرزندانشان حاضر شوند. این جلسه دادگاه جلسه نهایی این دو هنرپیشه هالیوود بود. در نهایت این جلسه با توافق طرفین لغو شد.
این زوج بازیگر 6 فرزند دارند که سه تن از آن ها را به فرزندی قبول کرده اند. این دو که زوج مشهور هالیوود بودند بین هوادارانشان به «برانجلینا» معروف بودند. آن ها در زمان تصویربرداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» در سال 2004 با هم آشنا شدند که این آشنایی باعث شد در سال 2014 با هم ازدواج کنند. اما در نهایت در سال 2016 از هم طلاق گرفتند و پیوند 12 ساله خود را شکستند و موجب تعجب هواداران خود شدند.
برد پیت و آنجلینا جولی دلیل جدایی خود را سبک زندگی متفاوت و عدم تفاهم و به توافق نرسییدن سر چگونه بزرگ کردن و تربیت فرزندانشان اعلام کرده بودند.
آن ها از آن زمان اختلافات زیادی بر سر حضانت فرزندانشان داشتند که موجب شکایت و حضور در دادگاه شد. در نهایت این دو در این مورد به توافق رسیدند.در این پرونده آنجلینا جولی بنابر دلایل ارائه شده به دادگاه خواهان حضانت تمام فرزندان بود ولی برد پیت خواهان حضانت 50 درصدی برای هرکدام از والدین بود. در مورد چگونگی تقسیم این فرزندان خبری منتشر نشده است.
advertising