بیوگرافی و عکس های مریلین مونرو بازیگر هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/09
بیوگرافی و عکس های مریلین مونرو بازیگر هالیوودنورما جین مورتنسون معروف به مِریلین مونرو زاده 1 ژوئن 1926 بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود. وی در سن 36 سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت. مریلین مونرو از مهم‌ترین بازیگران قرن بیستم است.

گریس مکی، فردی که حق حضانت مریلین را برعهده داشت، پیشنهاد ازدواج او با جیم دوگرتی را داد. مرلین 16 ساله بود و جیم تازه از دبیرستان فارغ‌التحصیل و بازیکن فوتبال در دبیرستان بود.
بیوگرافی و عکس های مریلین مونرو بازیگر هالیوود
در دوران جنگ و پس از آن ازدواج افراد جوان پس از دبیرستان بسیار رایج بود. آنان در 1942 ازدواج کردند و زمانی که جیم به ارتش برای جنگ فراخوانده شد، مریلین به شغل مدل عکاسی روی آورد. در سال 1946 زمانی که آنها از هم طلاق گرفتند، مونرو تبدیل به مدل عکاسی معروفی شده بود که تصاویرش در همه مجلات کشور خودنمایی می‌کرد.

در سال های 1949 تا 1952 عکس های برهنه ای از مرلین مونرو گرفته شد. این عکس های برهنه در سال 1953 بر روی صفحات مجله پلی بوی به چاپ رسید که بسیار برای مرلین مونرو اضطراب آور بود. چرا که تا آن سال عکس هیچ بازیگر هالیوودی به صورت کاملا برهنه گرفته نشده بود.

پس از موفقیت در فیلم «خارش هفت ساله» در سال 1955 روابط مریلین با هالیوود به تیرگی گرایید. او از بازی در فیلم «چگونه می‌توان مشهور شد» سر باز زد و به جای آن به نیویورک گریخت تا با مطالعه تحت نظر لی استراسبرگ در استودیوی بازیگران برای همیشه از شر نقش کلیشه‌ای «بلوند احمق» رهایی یابد.

در سال 2008 میلادی فردی ناشناس فیلمی لو رفته از رابطه جنسی دهانی مریلین مونرو را در یک حراج به مبلغی بیش از یک میلیون دلار خرید تا مانع از توزیع فیلم شود.

فیلم های مریلین مونرو


عاشق‌پیشه
جنگل آسفالت
همه چیز درباره ایو
برخورد در شب
چگونه می‌توان با یک میلیونر ازدواج کرد
نیاگارا
آقایان موطلایی‌ها را بیشتر دوست دارند
رودخانه بدون بازگشت
خارش هفت‌ساله
ایستگاه اتوبوس
شاهزاده و مانکن
بعضی‌ها داغشو دوست دارن
بیا عشق بورزیم
ناجورها
advertising