رمان هیجان انگیز غرور و تعصب و زامبی ها اثر ست گراهام اسمیت

خواندنیکتاب و رمان

- 97/09/05
رمان هیجان انگیز غرور و تعصب و زامبی ها اثر ست گراهام اسمیت

نویسنده رمان غرور و تعصب و زامبی ها


رمان هیجان انگیز و ترسناک غرور و تعصب و زامبی ها، نام کتابی است به قلم ست گراهام اسمیت نوشته شده است که توانست توجهات بسیاری را به خود جلب نماید. علاقه مندان به دنیای کتاب در زمان انتشار ، داستان آقای گراهام را پسندیدند و حضور زامبی ها در داستان ادبی جین آستین را به فال نیک گرفتند. همین امر سبب شد تا دیگر نویسندگان نیز دست به کار شده و آثاری مبتنی بر نگاه مدرن به داستان های کلاسیک ، را شکل دهند که سهم سینما در این جریان ساخته شدن فیلمی با عنوان آبراهام لینکلن : شکارچی خون آشام ، بود.

مترجم رمان غرور و تعصب وزامبی ها


مترجم این رمان بهنام حاجی زاده می باشد

قالب رمان غرور و تعصب و زامبی ها


قالب نوشتاری این کتاب داستان از نوع آثار مش‌ آپ (mashup) است. آثار مش‌ آپ آثاری هستند که از آثار ادبی پیشین استفاده می‌ کنند و آن را با عناصر ژانری دیگر، برای مثال وحشت، تلفیق کرده و اثری دیگر می‌ آفرینند.

خلاصه رمان غرور و تعصب و زامبی ها


در پشت جلد کتاب می‌ خوانید: همه عالم می‌ دانند که وقتی یک زامبی مغزی را به چنگ آورده، قاعدتا بازهم مغزهای بیشتری می‌ خواهد، غرور و تعصب و زامبی‌ها این‌ گونه آغاز می‌شود؛ داستان محبوب جین آستن حالا با طاعونی عجیب درآمیخته شده و زامبی‌ها در انگلستان دوران ویکتوریا جولان می‌ دهند. الیزابت بنت مصمم است دهکده آرام مریتن را از شر زامبی‌ ها پاک کند اما رسیدن آقای دارسی متکبر و خودخواه، فکرهای دیگری به سرش می‌ اندازد. آنچه پیش می‌ آید، کمدی رفتار جالبی است به همراه مبارزه‌های متمدنانه میان دو عاشق جوان و نبرد در میادین خون‌آلود جنگ.

این کتاب داستان خواهران بنت را روایت می کند، گروهی متشکل از 5 بانو که در قرن نوزدهم در انگلستان زندگی می کنند. مادر این دختران علاقه مند است تا دخترانش با مردان ثروتمند ازدواج کنند اما پدرشان برعکس مادر، آن ها را طوری تربیت کرده که به مبارزه با زامبی ها بروند و زامبی کشی به راه بیندازند چرا که اخیرا ویروس خطرناکی پخش شده که ملت را تبدیل به زامبی می کند! بزودی سر و کله گروهی از مردان عاشق پیشه و از جمله اقای دارسی پیدا می شود که توانایی های الیزابت و غرورش را تحسین می کند. اما اینبار به جای مباحث عاشقانه، آن ها باید در مقابل جماعت زامبی نیز قد علم کنند و برای این مشکل چاره ای بیاندیشند.


سال انتشار رمان غرور و تعصب و زامبی ها


در سال 2009 منتشر شد و به چاپ رسید
advertising