بیوگرافی الیزابت اولسن هنرپیشه و خواننده معروف هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/15
بیوگرافی الیزابت اولسن هنرپیشه و خواننده معروف هالیوودالیزابت اولسن بازیگر، مدل و خواننده ی آمریکایی متولد 16 فوریه سال 1989 میلادی در شهر لس آنجلس آمریکا می باشد. پدر الیزابت انگلیسی و کارمند بانک مسکن است و مادرش هم نروژی و مدیر شخصی است، اما به خاطر این که در آمریکا متولد شده است ملیت این کشور را نیز دریافت کرده است. الیزابت اولسن در خانواده ای هنرمند متولد شده است. او دو خواهر به نام مری کیت و اشلی دارد که آن ها نیز در حرفه بازیگری فعالیت دارند. الیزابت یک برادر بزرگ تر از خود نیز دارد.
او دارای مدرک بازیگری تئاتر از دانشگاه نیویورک است.
الیزابت از همان دوران کودکی به خاطر صدای زیبایش مورد تشویق اطرافیان قرار می گرفت و به همین دلیل به حرفه خوانندگی علاقه پیدا کرد. از مهم ترین فیلم هایی که بازی کرده می توان به سری فیلم های انتقام جویان اشاره کرد.
بیوگرافی الیزابت اولسن هنرپیشه و خواننده معروف هالیوود

شروع فعالیت حرفه ای الیزابت اولسن


الیزابت قبل از این که وارد حرفه ی بایگری شود در زمینه های مختلفی مشغول به کار بوده است. او بازیگری را در سال 2011 با بازی در فیلم «مارتا مارسی می مارلین» آغاز کرد و از همان بدو ورود نظر رسانه ها و منتقدین را به سوی خود جلب کرد و موجب شگفتی منتقدین شد. از دیگر بازی های درخشان الیزابت بازی در فیلم «اولدبوی» بود و توانست بار دیگر توانایی خودش را ثابت کند
الیزابت اولسن هم چنین در فیلم گودزیلا که در سال 2014 اکران شد به عنوان نقش اول زن به ایفای نقش پرداخت. طرفداران او بازی الیزابت را یکی از بهترین بازی های تاریخ فیلم های ژانر علمی تخیلی دانسته اند.
از دیگر بازی های فوق العاده الیزابت می توان به سری فیلم های انتقام جویان اشاره نمود.

ازدواج و همسر الیزابت اولسن هنرپیشه هالیوود


لیزابت اولسن در سال 2012 با بوید هولبروک که او هم از بازیگران سرشناس است آشنا شد. آن ها پس از دو سال رابطه دوستی با هم ازدواج کردند. اما زندگی مشترک آن ها خیلی دوام نداشت و این زوج هالیوود در سال 2015 پس از یک سال زندگی مشترک به صورت توافقی از هم جدا شدند. البته آن ها ارتباط دوستانه خود را هنوز حفظ کرده اند.

نگاهی به زندگی شخصی الیزابت اولسن بازیگر آمریکایی


الیزابت اولسن چندین بار از سوی مجله های معتبر جهانی به عنوان زیباترین بازیگر زن جهان انتخاب شده است.
الیزابت دلیل پذیرفته شدنش در هالیوود را چهره زیبای خود می داند و می گوید که برای پذیرفته شدن در کار بازیگری باید از چهره ی خوبی برخوردار بود.
او در دوران کودکی در کلاس های رقص باله شرکت می کرد اما بزرگ تر که شد وقتش را با خوانندگی و بازیگری پر کرد.
الیزابت اولسن نامزد بفتا برای بهترین خواننده در سال 2013 معرفی شد.
هم چنین اولسن در سال 2012 برای فیلم «مارتا مارسی می مارلین» جایزه بهترین بازیگر نقش زن را به خود اختصاص داد.
الیزابت به همراه دو خواهر و تنها برادرش یک خط تولید لباس بنام الیزابت و جیمز دارد.
ورزش مورد علاقه الیزابت والیبال است.
او عاشق دسر ماست وانیلی با دارچین و بادام است.
این هنرپیشه زیبای هالیوود بازیگر مورد علاقه اش را میشل فایفر می داند.

فیلم شناسی الیزابت اولسن


الیزابت اولسن در فیلم های مارتا مارسی می مارلین - صلح، عشق و سوء تفاهم - خانه خاموش - چراغ‌های قرمز - لیبرال آرتس - دختران خیلی خوب - عزیزانت را بکش - ترزا - گودزیلا - انتقام‌جویان: عصر اولتران - من نور را دیدم - کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی - رودخانه ویند - اینگرید به‌فنا می‌رود - انتقام‌جویان: جنگ ابدیت با ایفای نقش پرداخته است.
advertising