ناگفته هایی از زندگی کیت وینسلت بازیگر فیلم تایتانیک

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/10
ناگفته هایی از زندگی کیت وینسلت بازیگر فیلم تایتانیککیت وینسلت (kate winslet) با نام کامل کیت الیزابت وینسلت بازیگر و خواننده سینمای هالیوود متولد 5اکتبر سال 1975 در ریدینگ برک شایر انگلیس می باشد. خانواده پدری کیت وینسلت هر دو در زمینه بازیگری فعالیت داشتند. پدر کیت یک ازنده استخر بود و مادرش پرستار بچه.
کیت وینسلت فرزند دوم خانواده است. او دوخواهر و یک برادر دارد. هر دو خواهر کیت بازیگر هستد.
قد کیت وینسلت 168 سانتی متر می باشد. این بازیگر زیبای هالیوود بعد از بازی در فیلم تایتانیک به شهرت جهانی دست پیدا کرد. او در این فیلم 22 ساله بود. فیلم تایتانیک ساخته جیمز کامرون با بازی او دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.
ناگفته هایی از زندگی کیت وینسلت بازیگر فیلم تایتانیک

شروع فعالیت کیت وینسلت بازیگر فیلم تایتانیک


کیت و از همان دوران کودکی در تئاتر و نمایش های مدرسه ای حضور فعال داشت. او در سن 11 سالگی وارد مدرسه تئاتر ردفوردز شد و در چند نمایش مختلف بازی کرد و مورد توجه قرار گرفت..
وینسلت به طور جدی برای اولین بار در سن 15 سالگی در سریال تلویزیونی فصل تاریک در سال 1991 بازی کرد و اولین تجربه خود در تلویزیون را به ثبت رساند.
او در طی این سال ها بیشتر نقش زنان مشکل دار را در فیلم های درام و تراژدیک بازی کرده است.
او از جمله بازیگران جوانی است که با وجود سن کمش تاکنون 7 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و یک بار نیز جایزه اسکار را دریافت کرده است.

ازدواج و همسر کیت وینسلت بازیگر تایتانیک


کیت وینسلت اولین رابطه عاشقانه خود را با استیون ترداد که بازیگر و فیلمنامه نویس بود در سن 15 سالگی آغاز کرد. این رابطه در سال 1995 به پایان رسید.
چند سال بعد او با جیم تریپلتون که دستیار کارگردان بود ازدواج کرد و از او صاحب یک دختر شد. اما یک سال پس از تولد فرزندش از او جدا شد. کیت در سال 2003 با سام مندس که کارگردان است ازدواج و از او نیز صاحب یک فرزند پسر شد. اما این زندگی در نهایت در سال 2010 به جدایی رسید.
در سال 2011 کیت با ند راکنرول آشنا شد و در سال 2012 با او ازدواج کرد و پسرشان در سال 2013 به دنیا آمد. او در حال حاضر با همسر و سه فرزندش زندگی می کند. این زوج در جریان یک آتش سوزی با هم آشنا شدند.

حقایقی جالب از زندگی شخصی کیت وینسلت


او در دوران کودکی تپل بوده و به خاطر همین توسط همکلاسی هایش مورد تمسخر قرار می گرفت.
در مراسم ازدواجش با ند، تنها او و فرزندانش و 6 نفر مهمان از جمله لئوناردو دی کاپریو حضور داشتند.
خانواده او در کودگی وضعیت مالی ضعیفی داشتند.
او برای بازی در فیلم سینمایی تایتانیک 2 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.
کیت وینسلت علاوه بر بازیگری در زمینه گویندگی مستند نیز فعالیت داشته است.
فیلم‌های مشهور کیت تایتانیک، کتاب ‌خوان و جاده انقلابی هستند.
او ترجیح می دهد چکمه بپوشد تا کفش معمولی چون احساس می کند پاهایش بر روی زمین استوارتر است.
او دخترش را با زایمان سزارین به دنیا آورد بخاطر همین همیشه این حس را داشت که زایمان درستی نداشته است. به همین علت پسرش با زایمان طبیعی متولد شد.

فیلم شناسی کیت وینسلت


فیلم هایی که این بازیگر جذاب هالیوود بازی کرده کشتار– کتا ب خوان – جاده انقلاب – تعطیلات - عشق و سیگار– در جستجوی نورلند – درخشش ابدی یک ذهن پاک – زندگی دیوید گیل – شیرجه – اریس – معما – قلم‌ پرها– دود مقدس – مو فرفری زشت – تایتانیک - هملت – جود – احساس و حساسیت – کودکی در دربار شاه آرتور– موجودات آسمانی هستند.
advertising