بیوگرافی سوفی ترنر بازیگر سریال محبوب بازی تاج و تخت

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/29
بیوگرافی سوفی ترنر بازیگر سریال محبوب بازی تاج و تختسوفی ترنر متولد 21 فوریه 1996 بازیگر جوان و معروف انگلیسی است. سوفی در نورثمپتون متولد شد. مادر او سالی، معلم مهد کودک و پدرش برای یک شرکت توزیع پالت کار می‌ کند. زمانی که سوفی دو ساله بود به چسترتون، وارویکشایر مهاجرت کرد. او یک خواهر دوقلو نیز داشت که موقع تولد از دنیا رفت.ترنر دو برادر بزرگ‌ تر نیز دارد.
سوفی تا یازده سالگی در مدرسه ی ابتدایی Warwick تحصیل می کرد و سپس به دبیرستان King رفت. ترنر از سه سالگی عضو کارگاه تئاتر پلی بوکس بود و تا 16 سالگی توانست پنج درجه هنری در A GCSE و چهار درجه B بازیگری را به دست آورد.
بیوگرافی سوفی ترنر بازیگر سریال محبوب بازی تاج و تخت

سوفی ترنر بازیگر سریال فانتزی بازی تاج و تخت


اولین نقش سوفی در مقابل دوربین نقش سانسا استارک دختر بزرگ تر خاندان اشراف زاده ی استارک در سریال محبوب و معروف بازی تاج و تخت محصول شبکه ی HBO در سال 2011 بود. معلم بازیگری سوفی او را برای بازی در این نقش تشویق کرد. سوفی برای بازی در این نقش مجبور شد تا موهای بلوند و روشن خود را به رنگ تقریبا نارنجی در بیاورد. وی به سرعت به وسیله این سریال مشهور شد و اکنون تمام جهان وی را به خوبی می شناسند. او برای این نقش موفق شد که نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر مکمل زن جوان در مراسم Young Artist Award شود.

از دیگر فیلم هایی که این بازیگر زیبا بازی کرده فیلم های غیرمرگبار و مردان ایکس هستند.
سوفی در فیلم هیجان انگیز Panda Eyes در کنار بازیگرانی چون جاناتان رایس میرس ، کلر فورلانی ، رایس ایفانس و جرالدین چاپلین به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در سال 2013 در فیلم The Thirteenth Tale بازی کرده است . او در این فیلم نقش ادلین مارچ را بازی کرده است.

ازدواج و همسر سوفی ترنر


ترنر در اواخر نوامبر 2016 با جو جوناس وارد رابطه شد. در 15 اکتبر 2017، ترنر در صفحه اینستاگرام خود از ازدواجش با جو جوناس خواننده مشهور خبر داد. ژوزف آدام جو جوناس متولد 15 اوت 1989 است. او یکی از اعضای گروه موسیقی سه نفره جوناس برادرز است که به همراه 2 برادر خود به نام نیک و کوین این گروه موسیقی را تشکیل داده اند.
.
advertising