بیوگرافی و عکس های شریل آن کول خواننده و مدل زیبای انگلیسی

مجلهسلبریتی ها

- 98/05/03
بیوگرافی و عکس های شریل آن کول خواننده و مدل زیبای انگلیسیشریل آن کول خواننده و مدل مشهور انگلیسی متولد 30 جون سال 1983 در نیوکاسل است . وی در خانواده ای که متشکل از 5 فرزند بوده زندگی کرده است. نام اصلی شریل آن کول فرناندز ورزینی است.

شریل علاوه بر خوانندگی و فعالیت در زمینه مدلینگ یک رقاص ماهر هم هست و در گروه های مختلف رقص حضور داشته است.
هم در رقص و هم در عرصه ی مد جز بهترین هاست. وی در لیست زیباترین دختران رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
بیوگرافی و عکس های شریل آن کول خواننده و مدل زیبای انگلیسی

آغاز فعالیت حرفه ای شریل آن کول


بعد از اینکه در یک مسابقه استعدادیابی شرکت کرد توانست در این دوره از مسابقات قبول شود. پس از آن به همراه چند تن دیگر گروهی نوپا با نام گرلز الاود را بنیان گذاری کردند. اولین آهنگ این گروه Sound Of Underground نام داشت که بهترین آهنگ بریتانیا شناخته شد. همچنین در سال 2002 در جایگاه قرار Christmas Number One گرفت و به ارزش این اثر بیش از قبل افزود. گروه گرلز الاود پرچمدار سریع ترین موفقیت از ساخت تا کسب جایگاه اول است.

بعد از این تک آهنگ های I’ll Stand By You و This Way Walk و The Promise هم جز بهترین ها شدند. در سال 2009 آهنگ The Promise برنده Brit Awards شد. بعد از آن دو آلبوم دیگری به نام های The Sound Of Girls Aloud و Out Of Contro را ارائه داد که جز پرفروش ترین ها شد.
بعد از مدتی شریل از گروه گرلز الاود جدا شد و اولین موسیقی خود را با نامHeart Breaker منتشر کرد. شریل در این آهنگ با will.i.am همخوانی کرد و موفقیت او در این آهنگ باعث شد خیلی از خواننده های دیگر هم به شریل پیشنهاد همخوانی بدهند.

زندگی خصوصی و همسر شریل ان کول


شریل در سال 2004 با یک بازیکن تیم فوتبال چلسی و تیم ملی انگلستان به نام اشلی کول نامزدی کرد و سرانجام آن ها دو سال پس از نامزدی در 15 ژوئیه سال 2006 در لندن ازدواج کردند.

لیست جوایز و افتخارات شریل آن کول


در ۴ دوره بهترین خواننده بریتانیا
مدل برتر British Vogue
معرفی او به عنوان چهره ی جدید L’Oreal
۴ مرتبه منتخب Awards Brit
و...
advertising