تدوین فیلم سینمایی آن شب با بازی شهاب حسینی آغاز شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/26
تدوین فیلم سینمایی آن شب با بازی شهاب حسینی آغاز شدفیلم سینمایی «آن شب» با بازی شهاب حسینی و تهیه کنندگی جفری آلارد، سرمایه‌گذار فیلم «کشتار با اره برقی در تگزاس»، در کشور امریکا ساخته خواهد شد.

مدتی پیش بود که اعلام شد شهاب حسینی، بازیگر نام آشنای ایرانی در فیلم سینمایی «شب» به کارگردانی کوروش آهاری حضور خواهد داشت. حال به تازگی اطلاعات تازهٰ‌ای از داستان و عوامل این فیلم منتشر شده است. شهاب حسینی بازیگر نقش اول این فیلم خواهد بود.

این فیلم درباره یک زوج ایرانی خواهد بود که در یک هتل در کشور امریکا محبوس شده‌اند و عوامل بیگانه‌ای آن‌ها را مجبور می‌کنند تا رازهایی را که از هم پنهان کرده‌اند برملا کنند. فیلم سینمایی «شب» محصولی از کمپانی ماموت پیکچرز است. این فیلم با همکاری کمپانی Seven Skies Entertainment به مدیریت شهاب حسینی تولید خواهد شد. این فیلم اولین فیلم شهاب حسینی در امریکا خواهد بود.

آن شب، الکس بروتو، جفری آلارد و شریل استارولاکیس تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی خواهند بود. جفری آلارد پیش از این سرمایه گذار فیلم The Texas Chainsaw Massacre یا همان «کشتار با اره برقی در تگزاس» بوده است. شریل استارولاکیس نیز سابقه تهیه کنندگی فیلم The Night Watchmen یا «نگهبان شب» را داشته است. تری جرج که در کارنامه‌اش جایزه اسکار دیده می‌شود به عنوان مشاور تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. محمد درمنش نیز به عنوان تهیه کننده ایرانی این فیلم همکاری خواهد کرد.

پروسه فیلمبرداری فیلم «شب» در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. این فیلم نخستین فیلم بلند کوروش آهاری خواهد بود. او علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلمنامه‌ی «شب» را با همکاری میلاد جرموز نوشته است. شهاب حسینی، بازیگر این فیلم نیز در فیلم‌های مورد توجه‌ای مانند «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده» و «درباره الی» حضور داشته است.
advertising