بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده رپ ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/21
بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده رپ ایرانیبهزاد داورپناه معروف به بهزاد لیتو متولد 5 اسفند 1370 در لنجون ترانه‌سرای و آهنگساز هیپ هاپ و ساکن دبی است. او خواننده هیپ هاپ و رپ است. وی تا 16 سالگی در تهران زندگی کرد و پس از آن به دبی رفت. او در ابتدا با عضویت در گروه پایدار شناخته شد .

بهزاد لیتو همچنین بخشی از شهرت خودرا پس از همکاری‌هاي موفق خود با گروه زدبازی بدست آورد. همان‌ طور که او در گفت و گو‌هاي خود اشاره کرده‌است تحت تأثیر سبک خوانندگی Drake «رپر آمریکایی ،کانادایی‌تبار» قرار دارد و همواره سعی می کند آهنگ‌ هاي خود رابه سبک او تولید کند.

بهزاد لیتو در طول فعالیت هنری خود با هنرمندانی هم چون عرفان، خشایار، جی جی و سیجل، پایا و جی دال، خلسه، سامی بیگی و همچنین با قسم در آهنگ دادیم رفت تورو همکاری داشته‌است که این آهنگ پر بازدیدترین آهنگ سال 93 در رادیو جوان شد. و با یاغی و افرا و تهم «در آهنگ پایدار 1» و سهراب ام جی «در اهنگ ویتامین 30» و همچنین با سپهرخلصه «در آهنگ‌هاي پروپاچه و نگو مثه اونام و گل من و…» است.
بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده رپ ایرانی
بهزاد لیتو پس از ملاقات با عرفان در شهر دبی و دوست شدن با او به همراه سینا تهم، قسم، پایا، جی دال، افرا و یاغی گروه پایدار را تشکیل دادند. بهزاد نخستین آهنگ خود به نام «کارگردان» را درسال 90 با حضور عرفان بعنوان خواننده مهمان منتشر کرد. سپس لیتو پس از مدتی از پایدار جدا شد و او دلیل اینکار را پیشرفت بیشتر خود عنوان کرد.

اما شایعاتی مبنی بر این که بهزاد لیتو با سینا تهم عضو رسمی تیم پایدار دچار مشکل شده‌است منتشر شد که بهزاد در گفتگو خود با رادیو رپبازی اعلام کرد مسائلی بوده اما دلیل اصلی جدایی سینا تهم نیست.

بهزاد لیتو در صفحه فیسبوک خودش ودر جواب به طرفداران دربارهٔ جدایی از گروه پایدار گفت:من رابطه خیلی خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی‌ترین دوستام هستش تقریبا هرروز هم همو میبینیم، حتی وقتی گروه پایدار رو درست کرد من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم سخت برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهائی می‌تونم بهتر کار کنم .

آهنگ های بهزاد لیتو


خاکستری
دوستام هستن
پلنگ
میکروفنم
چتو مست
سخت میگذره
ناب
ایکس
سرگرمی
آدم نمیشه
پیش به سوی
بیست و سه
دیره یه ذره
پنگوئن
اون بالا سری
باهاتم داشم
پتک
جام خوبه
بد نشو بام
خاک
اگه من برم
از الان به بعد
سامسونت
تریپ
با تو یکی نه
نوش دارو
تراولا رفت
دست فروش
نگو مثه اونام
اکیپم
پلیز دونت گو
advertising