بیوگرافی پیت‌ بول از خوانندگان هیپ هاپ آمریکایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/17
بیوگرافی پیت‌ بول  از خوانندگان هیپ هاپ آمریکاییتاریخ تولد:14 ژانویه 1981
محل تولد:میامی-فلوریدا-آمریکا
نام اصلی:Armando Christian Pérez
نام مستعار:Pitbull
ملیت:آمریکایی
قد:1.73
سبک ها:Hip hop, Reggaetón
فعالیت ها:Rapper songwriter
مدت فعالیت:1997 تاکنون

بیوگرافی پیت بول


آرماندو کریستین پرز (به انگلیسی: Armondo Chiristian Perez)‏ که بیشتر با نام هنری پیت‌ بول (به انگلیسی: Pitbull)‏ شناخته می‌شود، از خوانندگان هیپ هاپ آمریکایی است.

وی کار خوانندگی خود را از سال 2004 به طور رسمی و با بیرون دادن آلبوم میامی آغاز کرد. بیشترین معروفیت وی در سال 2008 و با انتشار آهنگ من میدونم تو منو میخوای (به انگلیسی: I Know You Want Me)‏ برخوردار شد و از آنجایی که یکی از آهنگ سازان هست برای خوانندگان مختلفی از جمله کوین رادولف, تی-پین, آشر بیت ساخته‌است.


زندگی و کارهای انجام شده پیت بول


پیت بول در خانواده ی مهاجر کوبایی به دنیا آمد که محیط خانواده او را وادار کرد که اشعار "خوزه ماریت" را فرا بگیرد. اصلیت پیت بول کوبایی است و از طرفی نیز در میامی در کشور آمریکا متولد شده‌است.

در دوران جوانی، پدر و و مادر او از هم جدا شدند و وی بیشتر زندگی خود را با مادرش گذراند. در 16 سالگی به قاچاق مواد مخدر روی آورد که موجب شد مادرش او را از خانه بیرون بیندازد و در کانون اصلاح بزرگ شود. پس از آن بر روی حرفه‌اش که خوانندگی بود تمرکز کرد. در 2004، آلبوم "میامی" را منتشر کرد که آهنگ اول آن «کولو Culo» بود.
این آهنگ توسط لیل جان و برادران دیاز تهیه شده بود که رتبه ی 32 را در آهنگ‌های خوب ورتبه ۱۱ در آهنگ‌های خوب رپ به خودش اختصاص داد.
از معروف ترین آهنگ‌های وی می‌توان به «من میدونم تو منو میخوای I Know You Want Me» , «اونو تعطیل کن Shut It Down» , «دختر برو Go Girl», «سرویس اتاق هتل Hotel Room Service» ,«دیوانه Crazy» و «هی عزیزم Hey Baby» نام برد.

پیت بول معمولاً با بسیاری از خوانندگان معروف آهنگ خوانده و حتی ریمیکس‌هایی را درست کرده‌است که می‌توان به «دی جی ما را عاشق کن DJ Got Us Fallin' in Love» به همراه آشر , «من اونو دوست دارم I Like It» به همراه انریکه ایگلسیاس و «روی صحنه‌ی رقص» به همراه جنیفر لوپز نام برد.

پیت بول در سال 2010 آلبومی تمام اسپانیولی با نام «آرماندو Armando» منتشر کرد که به خاطر این آلبوم به عنوان نامزد بهترین آلبوم لاتین قرار گرفت.
advertising