بیوگرافی و عکس های مژگان عظیمی خواننده زیبای افغانی

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/24
بیوگرافی و عکس های مژگان عظیمی خواننده زیبای افغانیمژگان عظیمی خواننده زیبای افغاتی متولد 1372 در مشهد است. ، پدر و مادر وی اهل هرات افغانستان هستند که بخاطر مشکلات موجود در افغانستان و جنگ داخلی به کشور ایران مهاجرت کردند.وی تحصیلات خود را در ایران به اتمام رسانده است.وی از جمله خوانندگان محبوب افغانی است که با انتشار چند آهنگ حماسی افغانی به شهرت زیادی رسیده است. وی در حال حاضر ساکن کشور آلمان است.
بیوگرافی و عکس های مژگان عظیمی خواننده زیبای افغانی

آغاز فعالیت حرفه ای مژگان عظیمی خواننده زیبای افغانستانی


مژگان عظیمی از دوران کودکی به نقاشی و کارهای هنری علاقه زیادی داشت. وی فعالیت هنری خود را در سن 10 سالگی با نقاشی در سبک رنگ روغن آغاز کرد و از 12 سالگی کنار نقاشی شروع به یادگیری موسیقی کرد.
در سن 12 سالگی دوره های موسیقی سلفژ و نت خوانی را با یکی از اساتید ایرانی گذراند و با فراگیری گیتار کلاسیک بصورت حرفه ای کار کرد و در 17 – 18 سالگی دوره های آوازی را کامل نمود
پس از گذشت مدتی او و خانواده اش به کشور آلمان مهاجرت کردند. البته خانواده اش به سوییس رفتند اما مژگان به خاطر موسیقی در آلمان ماند.

او مدتی بعد با شهرام فرشید که خواننده، شاعر و آهنگ ساز ایرانی است موسیقی را به صورت حرفه ای دنبال کرد.وی سال گذشته دو آهنگ آیه و 25 سال را روانه بازار کرد که به طرز شگفت آوری به شدت مورد استقبال قرار گرفت. این آهنگ ها پیام‌های پر مغزى در حمایت از حقوق انسانی و معنوی زنان و مزمت رسوم و باورهای تبعیض جنسیتی در مورد آنان در افغانستان دارد.
«وی پس از مدتی موزیک ویدیویی به نام حاکمان» را منتشر کرد. موزیک ویدیو حاکمان که باز هم با همکاری شهرام فرشید تولید شد یک کار بسیار متفاوت و فوق العاده عالی بار به شمار میرود.

ازدواج و همسر مژگان عظیمی خواننده جذاب


مژگان عظیمی تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

جوایز و افتخارات مژگان عظیمی


عظیمی به خاطر موزیک ویدیوی حاکمان در جشنوارهٔ رومی آوارد ۲۰۱۸ سانفرانسیسکو موفق به دریافت جایزه نخست بهترین خوانندگی، بهترین موسیقی و بهترین ترانه‌سرایی شد. جالب است بدانید ابتدا موزیک ویدیو آیه اولین کار جنجالی او کاندید شده بود اما با انتشار حاکمان این کار مورد توجه داوران قرار گرفت.
advertising