بیوگرافی و عکس های نگین پارسا خواننده جنجالی کنسرت حمید عسگری

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/14
بیوگرافی و عکس های نگین پارسا خواننده جنجالی کنسرت حمید عسگرینگین پارسا خوانننده و گیتاریست زیبای ایرانی متولد 5 دی 1369 در تهران است. وی دارای دو خواهر بزرگ تر از خود است. نگین پارسا در دوران کودکی زمانی که نه سال داشت با دیدن آهنگ هایی که از شبکه ماهواره ای MITV پخش می شد به نوازندگی علاقه پیدا کرد و دسته بدمینتون را مانند گیتار به دست می گرفت. در ابتدا خانواده اش مخالف این کار بودند اما بعد از مدتی که متوجه علاقه زیاد او شدند پدرش برای او گیتار خرید و نگین پارسا شروع به یادگیری موسیقی کرد.
بیوگرافی و عکس های نگین پارسا خواننده جنجالی کنسرت حمید عسگری

شروع فعالیت نگین پارسا


نگین پارسا زمانی که 18 سال داشت اولین قطعه خود را با تنظیم ایمان حجتی منتشر داد. وی به صورت حرفه ای کار موسیقی را زیر نظر بابک ریاحی پور یاد گرفت. بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی است.
نگین پارسا پس از آن که موسیقی را به صورت حرفه ای یاد گرفت با خواننده های معروفی هم چون کاوه یغمایی و رضا صادقی و بنیامین بهادری به عنوان همخوان و نوازنده گیتار الکترونیک همکاری داشت.
وی مدتی نیز در گروه داک شهره سلطانی، به عنوان نوازنده مشغول به فعالیت شد.

ازدواج و همسر نگین پارسا


نگین پارسا بصورت رسمی ازدواج نکرده است

نگاهی به زندگی شخصی نگین پارسا


سبک اصلی نگین پارسا موسیقی راک است اما چون این سبک از موسیقی طرفدار زیادی در ایران ندارد فعلا گروه مخصوص خود را تشکیل نداده است.
نگین پارسا علاوه بر فعالیت در موسیقی به کار مدلینگ نیز مشغول است.
خانواده نگین پارسا دوست داشتند که او پزشک شود اما وقتی علاقه او را به موسیقی دیدند راضی شدند که وی به دنبال علاقه خود برود.
نگین پارسا دوست ندارد همراه با گروه خودش روی استیج برود و برای بانوان کنسرت بگذارد ، چون به نظرش علاقه به موسیقی راک بین مردم ایران کم است چه رسد به این که آن ها به جمعیت خانم ها هم محدود شوند.

حاشیه های نگین پارسا


در تاریخ 13 بهمن ماه حمید عسگری کنسرتی را در برج میلاد برگزار کرد که نگین پارسا به عنوان همخوان در کنسرتش حضور داشت. اما در خش هایی از کنسرت حمید عسگری میکروفون خود را به نگین پارسا داد و وی شروع به تک خوانی کرد. همین امر موجب حاشیه های زیادی شد و حمید عسگری از طرف دفتر موسیقی وزارت ارشاد تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شد.
advertising