بیوگرافی و عکس های زارا لارسون خواننده سوئدی جذاب موسیقی پاپ

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/26
بیوگرافی و عکس های زارا لارسون خواننده سوئدی جذاب موسیقی پاپزارا لارسون خواننده نوظهور موسیقی پاپ متولد16 دسامبر 1997 در سوئد است. او یکی از خواننده های محبوب سوئدی ها شده است زارا لارسون دارای یک خواهر بزرگ تر از خودش به نام هانا دارد که او هم به فعالیت های خوانندگی علاقه دارد و در گروه هانا و آندریا مشغول به آواز و خوانندگی است. پدر و مادر زارا لارسون دارای تحصیلات عالیه هستند.
بیوگرافی و عکس های زارا لارسون خواننده سوئدی جذاب موسیقی پاپ

آغاز فعالیت زارا لارسون خواننده زیبای سوئدی


زارا لارسون برای اولین بار در برنامه talang که یک برنامه استعدایابی بود حضور پیدا کرد و به شهرت رسید او در این برنامه به عنوان استعداد درخشان موسیقی و خوانندگی نام معرفی شد. پس از آن وی آهنگ هایش را در سال 2013منتشر و روانه باز کرد که آهنگ هایش در صدر فروش و محبوبیت کشور سوئد دانمارک و نروژ قرار گرفت و در سال 2013 توانست به عنوان بهترین خواننده سوئد شناخته شد و جوایزی را دریافت نمود. وی هم چنین برای مسابقات افتتاحیه و اختتامیه فوتبال یورو 2016 فرانسه با دیوید گویتا اهنگ هایی را اجرا کرد که این اجرا باعث شد او در سطح جهانی شناخته شده و طرفداران زیادی پیدا کند.

زندگی شخصی و خصوصی زارا لارسون خواننده موسیقی پاپ


زارا لارسون خود را یک خواننده فمنیسم می داند.
یکی از نکات جالب توجه درباره این خواننده زیبا این است که موقع تولدش به دلیل پیچیده شدن بند ناف دور گردنش و در اثر خفگی به حالت بیهوشی و در حقیقت مرده متولد شده است اما دکترها توانستند او را نجات بدهند.
وی از سال 2017 با برایان وایتتیکر که مدل 18 ساله بریتانیایی است در ارتباط است.
قد زارا لارسون 163 سانتی متر است.

آلبوم های زارا لارسون


آلبوم “ introducing" در ژانویه 2013
آلبوم بین‌المللی "so good" در مارس 2017
advertising