همخوانی پسر آندریا بوچلی با او در آلبوم جدیدش

مجلهموزیک

- 97/08/19
همخوانی پسر آندریا بوچلی با او در آلبوم جدیدشآلبوم جدید آندریا بوچلی در حالی منتشر شد که پسر این خواننده در یک قطعه با او همخوانی کرده است.پیش‌بینی‌های کارشناسان صنعت موسیقی نشان می‌دهد که احتمالا طی یک هفته آینده آندریا بوچلی خواننده ایتالیایی و چیره‌دست تنور برای اولین بار در طول عمر حرفه‌ای خود به صدر لیست «بیل برد 200» صعود خواهد کرد. طبق این پیش‌بینی‌ها آخرین آلبوم او با نام «Si» که در 26 اکتبر (4 آبان) منتشر شده است با فروش احتمالی 125 هزار نسخه به این رکورد خواهد رسید.
«بیل‌برد 200» لیست ارزشیابی مجله بیل‌برد است که طبق الگوریتم های خاص خود که بیشتر مبتنی بر میزان فروش خرد و آنلاین است، هر هفته محبوب‌ترین آلبوم های موسیقی آمریکا را رده بندی می‌کند و از آن به عنوان مرجعی برای سنجش میزان محبوبیت خوانندگان، گروه های موسیقی و آثارشان شناخته می شود.
اگر «Si» به رتبه اول این لیست برسد، اولین آلبوم بوچلی خواهد بود که در بیش از 20 سال گذشته به این افتخار رسیده است. او اولین بار در اواخر سال 1997 با آلبوم «رومنزا» به این رده بندی وارد شد و در نهایت در رتبه 35 ایستاد. آلبوم های بوچلی کلا هشت بار در در جمع 10 آلبوم برتر این مرجع موسیقی جهان جای گرفته و حتی 2عدد از آنها یعنی «کریسمس من» (2009) و «شوق» (2013) تا رتبه دوم هم رسیده‌اند.
بوچلی برای آلبوم جدید خود بیش از14 سال زمان گذاشته است و در آن خوانندگانی چون جاش گروبان، اد شیرن، دوا لیپا و ایدا گریفولینا سوپرانو خوان روس با او همکاری داشته‌اند، اما به قول بوچلی یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های این همخوانی‌ها اجرای او با پسر 21 ساله‌اش، متیو است.
بوچلی در گفتگویی درباره این آلبوم گفت: این مجموعه در طول زمان متولد شد. من دنبال آهنگ هایی فراتر از انتظار بودم که زیبا باشند که البته زیاد پیش نمی‌آیند. امیدوارم صرف 14 سال زمان، دیگر کافی باشد.
بوچلی 60 ساله از مفاخر موسیقی ایتالیا و جهان به حساب می‌آید که بیش از 85 میلیون نسخه از آثارش در جهان فروش رفته است. او که از 12 سالگی بر اثر حادثه ای در بازی فوتبال نابینا شده در بزرگترین مجامع جهان، از المپیک گرفته تا جام جهانی اجرا داشته است.
advertising