حضور هدایت هاشمی و همسر دوم او و دخترش در برنامه کودک شو

مجلهسلبریتی ها

- 98/05/02
حضور هدایت هاشمی و همسر دوم او و دخترش در برنامه کودک شوبرنامه کودک شو یکی از برنامه های جذاب شبکه نسیم است که در ویژه برنامه تابستانی خود هر شب میزبان چهره های شناخته شده و هنرمندان است. شب گذشته نیز در تاریخ 1 مرداد 1398 با اجرای پژمان بازغی و با حضور هدایت هاشمی و همسر و دخترش جانا ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت.

برنامه کودک شو با حضور هدایت هاشمی که اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش اوس موسی می شناسند شب جذابی را رقم زد. طنزهای جذاب هاشمی و دوبله متفاوت او و همسرش و همچنین شیطنت های دخترش جانا از جمله قسمت های متفاوت کودک شو بود.

در بخش پایانی برنامه هدایت هاشمی از تصمیمی که برای هدایای این برنامه دارد گفت و از خرید لوازم التحریر و اسباب بازی برای بچه های مناطق سیل زده خبر داد.
حضور هدایت هاشمی و همسر دوم او و دخترش در برنامه کودک شو

هدایت هاشمی در کودک شو



هدایت هاشمی به همراه همسرش مهشید ناصری



هدایت هاشمی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد 17 اسفند ماه سال 1353 در سبزوار مشهد می باشد و اصالتا مشهدی است.
چندین سال پیش با نگار عابدی که وی هم بازیگر بود ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام اما است . اما زندگی این زوج هنری چندان دوامی نیاورد و از یکدیگر جدا شدند .
چند سال بعد از جدایی در سال 94 مجدد ازدواج کرد . همسر دوم او مهشید ناصری است که او هم از بازیگران تئاتر است . این زوج در سال 96 صاحب فرزند دختری به نام جانا شدند.
advertising