ماجرای ازدواج دوم مهدی هاشمی با مهنوش صادقی علنی شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/08
ماجرای ازدواج دوم مهدی هاشمی با مهنوش صادقی علنی شدمدتی است که فضای مجازی پر شده از خبرهای عجیب و غریب درباره افراد مشهور و البته شوک آور. از ماجرای رامبد جوان و همسرش نگار واهریان گرفته تا مضوع کشف حجاب ستاره اسکندری و صحبت های عجیب امیر جعفری.

هنوز مدت زیادی از این حواشی نگذشته که یک فیلم عجیب و تعجب آور در فضای مجازی در حال بازنشر است.
مهنوش صادقی بازیگر ایرانی که در سریال دردسرهای عظیم حضور داشت و نقش خواهر لطیف را در این فیلم بازی می کرد با انتشار یک ویدیو از ازدواج خود با مهدی هاشمی پرده برداشت!
وی در این کلیپ گفته : مدت‌ها بود از من درباره موضوعی سوال می‌کردید که طبق صلاح‌دید خودم پاسخی به آن نمی‌دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشد برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم.

این ادعا اما خیلی زود در تماس با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به این فیلم منتشر شده از سوی مهنوش صادقی گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.»

اما دیری نگذشت که با کمال تعجب مهدی هاشمی خبر ازدواج دوم خود را تایید کرد. دقایقی پیش اما مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی گفت: عده‌ای آن ویدئو را تکذیب کردند که از حقیقت خبر نداشتند. این واقعیتی است که اتفاق افتاده. و اصلا چه اهمیتی دارد؟ فضای مجازی جای بیان مشکلات مردم است نه جای این اخبار زرد.
پس از تایید این خبر فعلا واکنشی به صحبت های مهدی هاشمی از سوی همسر اولش گلاب آدینه نشان داده نشده است.
advertising