فیلم سینمایی تورنادو به کارگردانی جواد هاشمی آماده نمایش شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/09
فیلم سینمایی تورنادو به کارگردانی جواد هاشمی آماده نمایش شد

زمان اکران فیلم سینمایی تورنادو


طبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری فیلم سینمایی که بتازگی کار فیلمبرداری و تدوین آن به اتمام رسیده است آماده نمایش و اکران شد. گفته می شود که این فیلم سینمایی به احتمال زیاد در تابستان سال 98 در سینماهای سراسر کشور اکران شود. هم چنین فیلم تورنادو قرار بود در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر حضور پیدا کند و در کنار فیلم های دیگر به رقابت بپردازد اما تصمیم عوامل سازنده فیلم تغییر پیدا کرد.

ژانر فیلم سینمایی تورنادو


این فیلم در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی تورنادو


داستان این فیلم درباره که پروفسور است که یک رستوران را می سازد اما پس از مدتی این رستوران تبدیل به یک سفینه می شود. چهار نوجوان در طی یک ماجرا به همراه این سفینه به فضا سفر می کنند و به یک سرزمین عجیب و ناشناخته وارد می شوند و در ادامه ماجراهای جالبی برای آن ها اتفاق می افتد.

بازیگران فیلم سینمایی تورنادو


اکبر عبدی، بهنوش بختیاری، کامران تفتی، الناز حبیبی، ارسلان قاسمی، عباس جمشیدی، وحید نفر و امیر رونقی بازیگران این فیلم هستند. هم چنین چند بازیگر نوجوان نیز در فیلم تورنادو حضور دارند از جمله راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، محمدمهدی ایرانی و نگار نافذ .

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی تورنادو


تهیه کننده فیلم سینمایی تورنادو حسین احمدی است. کارگردان این اثر نیز سید جواد هاشمی است. هاشمی چندین اثر سینمایی در ژانر کودک و نوجوان را در کارنامه هنری خود دارد. از جمله آهوی پیشونی سفید1 و 2 که با فروش نسبتا خوبی روبرو شد.
advertising