فیلم سینمایی روسی به کارگردانی امیرحسین ثقفی در جشنواره فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/08
فیلم سینمایی روسی به کارگردانی امیرحسین ثقفی در جشنواره فجر

زمان اکران فیلم سینمایی روسی


تهیه کننده فیلم سینمایی روسی در طی مصاحبه ای توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی ارایه داد. فیلمبرداری این فیلم که مدتی است به پایان رسیده است و ساخت موسیقی و صداگذاری آن آغاز شده است. تدوین این فیلم سینمایی بر عهده مستانه مهاجر بوده است. فیلم سینمایی روسی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود. بدین ترتیب اولین اکران آن در این جشنواره خواهد بود.

ژانر فیلم سینمایی فیلم سینمایی روسی


این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی فیلم سینمایی روسی


هنوز اطلاعاتی درباره موضوع و داستان این فیلم سینمایی منتشر نشده است.
فیلم سینمایی روسی به کارگردانی امیرحسین ثقفی در جشنواره فجر

بازیگران فیلم سینمایی روسی


از بازیگرانی که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند امیر آقایی، صابر ابر، طناز طباطبایی، کامران تفتی، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام هستند. هم چنین در این فیلم اجتماعی سپیده گلچین نیز حضور دارد و از بازیگران اصلی فیلم به شمار می رود. طناز طباطبایی و صابر ابر در فیلم سینمایی میلیونرهای میامی نیز با هم همبازی بوده اند و همکاری داشته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی روسی


تهیه کننده فیلم سینمایی روسی علی اکبر ثقفی است. هم چین امیرحسین ثقفی نویسنده و کارگردان این اثر اجتماعی می باشد. امیرحسین ثقفی قبل از این فیلم سه فیلم سینمایی دیگر را نیز کارگردانی کرده است از جمله می توان به «مرگ کسب و کار من است» اشاره کرد. فیلم سینمایی روسی چهامین فیلم بلند امیرحسین ثقفی می باشد.

سایر عوامل فیلم سینمایی روسی


شراره سروش: طراح صحنه و لباس، محسن دارسنج: طراح گریم، هادی اکبر خواه: مدیر تولید، هادی افشار، امین جعفری: مدیر فیلمبرداری، کاوه قاسم‌زاده: برنامه ریز، فاطمه ثقفی: دستیار اول کارگردان و منشی صحنه سایر عوامل فیلم سینمایی روسی هستند.
advertising