چهاردهمین سالگرد ازدواج پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/18
چهاردهمین سالگرد ازدواج پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجرمستانه مهاجر تدوین گر و تهیه کننده کشور با انتشار عکسی از خود و همسرش پژمان بازغی در صفحه اینستاگرام خود چهاردهمین سالگرد ازدواجشان را تبریک گفت.
پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. او اصالتا اهل دلیجان است. وی که از بازیگران توانای کشور است در زمینه مجری گری نیز فعالیت دارد. پژمان بازغی اجرای برنامه کودک شو را بر عهده داشت. این برنامه از بکه نسیم پخش می شد و فصل جدید آن قرار است به روی آنتن شبکه نسیم برود.
مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.
پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 84 با یکدیگر ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دختری به نام نفس است که در سال 87 به دنیا آمده است.
این زوج در یک جشنواره فیلم با هم آشنا شدند.به گفته مستانه مهاجر در اولین دیدارش با پژمان بازغی از او خوشش نیامده و نسبتا به او حس بدی داشته است امه در نهایت بین آن ها علاقه به وجود آمده و تصمیم به ازدواج می گیرند.
از نکات جالب توجه درباره زندگی خصوصی این زوج این است که مستانه مهاجر دو ماه از پژمان بازغی بزرگ تر است. مستانه مهاجر تهیه کننده سرشناس کشور در مورد قدرت طلبی خود عنوان کرده که در زندگی هم قدرت طلب است اما از نوع خوبش ، چون همسرش اغلب اوقات در منزل نیست تقریبا مدیریت زندگی با او است .
advertising