بیوگرافی حدیث فولادوند هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/02
بیوگرافی حدیث فولادوند هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیونحدیث فولادوند متولد 20 دی 1356 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در شهر شیراز است.او اصالتا از ایل بزرگ بختیاری باب ممی‌ وند چهارلنگ طایفه فولادوند می باشد. فولادوند دارای مدرک کاردانی رشته معماری است.
فولادوند اولین فعالیت های هنری خود را از همان دوران کودکی آغاز کرد او زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید. در سال 78 برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌ های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و اولین حضورش در سینما ثبت شد. هم چنین درخشش فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی سریال گمگشته آغاز شد.
حدیث فولادوند از بازیگرانی است که عمل زبیایی بینی انجام داده است.
بیوگرافی حدیث فولادوند هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون

ازدواج حدیث فولادوند


حدیث فولادوند در سال 1389 با رامبد شکرآبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران ازدواج کرد. آن ها یک مراسم عروسی با حضور جمعی از بازیگران همچون :دانیال عبادی,سیاوش خیرابی,پژمان بازغی,رضا یزدانی,امیر حسین رستمی ,لیندا کیانی و… برگزار کردند.
در حال حاضر حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می کنند. آن ها یک بوتیک لباس های مجلسی زنانه هم در این شهر دارند.

فیلم های حدیث فولادوند


او در کارنامه کاری خود فیلم های زیادی را به ثبت رسانده است. از جمله مجموعه های تلویزیونی سال های خاکستری، دیوار شیشه ای، معصومیت از دست رفته، معمای شاه و مختارنامه.
او در چند فیلم سینمایی از جمله غزل، همکلاس، رز زرد ،کما،شاخه گلی برای عروس ، کلاهی برای باران، چشمک، افراطی ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن و... بازی کرده است. آخرین بازی حدیث فولادوند فیلم سینمایی هشتک محصول سال 1396 است که رحیم بهبودی فر کارگردانی آن را بر عهده دارد.

حدیث فولادوند در کنار دکتر معروفش
advertising